Faktaposen tekst
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-11-02 19:42

Er der mon én der ligger inde med teksten til Faktaposen - Hvem?

--

Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Frederiksen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 13-11-02 20:08

Kim Frederiksen skrev:
> Er der mon én der ligger inde med teksten til Faktaposen - Hvem?

Ikke mig - men er det ikke længe siden, man har hørt noget til dem?
Nåede de i det hele taget at udgive plader?

Lars

Fra : N/A

Dato : 14-11-02 20:48

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 14-11-02 20:48

> De? Det var Kenneth K der lagde "stemme" til alle personerne. ;)

Det vidste jeg sgu ikke. Men ham kenneth K er det også ham originalen der
sidder på P3 hverdag mellem 12-14? For så er det sgu gået ned af bakke for
ham....

Fra : Torben

Dato : 17-11-02 15:33

Jakob Strandgaard Andersen wrote:

> Det vidste jeg sgu ikke. Men ham kenneth K er det også ham originalen
> der sidder på P3 hverdag mellem 12-14? For så er det sgu gået ned af
> bakke for ham....

nej, det er ikke den samme. :)

--
Best Regards/Venlig Hilsen: