Billigt, godt AGP kort uden blæser
Fra : Frederik Sunne

Dato : 13-11-02 21:02

Hej allesammen,

Jeg skal finde et billigt AGP grafikkort som har et godt output til
skærmen - det vil sige at DAC er god. Desuden skal der være en stabil driver
til Win2k/XP.
3D accelerering er ligegyldigt, ligesom der bare minimum skal være 8Mb RAM
op kortet - men ingen blæser!

Hvad vil I anbefale?

På forhånd tak,

Frederik Sunne

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 13-11-02 21:45

Jeg vil anbefale et Matrox G400 max
www.matrox.com

hilsen Hoc

Fra : Anker

Dato : 13-11-02 23:15

"Erik S. Magnussen" <hoc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil anbefale et Matrox G400 max
> www.matrox.com
>
> hilsen Hoc

Hejsa
Og netop G400 max har blæser.
G400, G450 eller G200 ville passe bedre.

--
Mvh.
Anker

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 03:14

"Anker" <aadrejer@tiscali.dk> wrote in

> "Erik S. Magnussen" <hoc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Og netop G400 max har blæser.
> G400, G450 eller G200 ville passe bedre.

Jeps, ud fra Frederiks brugsmønster tror jeg et G200 vil være det helt
rigtige kort. Virkelig god DAC og ikke den helt vilde 3D, og ingen
blæser. Desværre er det ikke så nemt at finde fra nyt, men der er da af
og til folk der sælger et brugt i dk.marked.privat.edb hierarkiet.

Flemming

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-11-02 10:37

[snip]
> 3D accelerering er ligegyldigt, ligesom der bare minimum skal være 8Mb RAM
> op kortet - men ingen blæser!
>
> Hvad vil I anbefale?

ATI Rage er kanon! Og kanon-billig (under 300).

Michael.