Fjernelse af advokat
Fra : KGB

Dato : 13-11-02 12:10

Hvorledes kan en dommer bestemme hvilken og hvor mange advokater man må have
??
(Henvisning til Zakajevsagen)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 15-11-02 00:47

Spørgsmålet om en dommer kan fjerne een af flere (beskikkede) forsvarere var
ret tvivlsomt efter byrettens kendelse. Nu hører vi altså at Landsretten har
stadfæstet byrettens kendelse på dette punkt af sagen-vi har dog endnu ikke
set nogen begrundelse.- Det kunne være interessant at høre om Højesteret er
enig med by-og landsret-det er Højesteret ikke altid. Kære til Højesteret i
denne sag vil dog kræve tilladelse fra Procesbevillingsnævnet,som efter min
opfattelse bør give tilladelsen (hvis der spørges om det),da sp. mig bekendt
ikke har foreligget tidligere.
venlig hilsen
henrik Nielsen
Kontorchef,cand.jur

Fra : KGB

Dato : 15-11-02 12:02

"Henrik Nielsen" <nikalNOSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> opfattelse bør give tilladelsen (hvis der spørges om det),da sp. mig

Tak for det "midlertidige" svar. LAd os se hvorledes det vil udvikle sig.
Virkeligt spændende!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB