VVs kat
Fra : H.O.T

Dato : 13-11-02 11:59

Hmm, er jeg den eneste der har en kat, der kan bruge timer på at kigge ned i
afløbet ude under bruseren?????
Har tit undret mig over, hvad det skal være godt??? og især hvordan hun
bærer sig ad, med at få risten løftet væk??????
Men sådan er den vel så meget med din kære væsner.......

Henrik

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 13-11-02 12:07

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in news:aqtb95$5ap$1@sunsite.dk:
> Hmm, er jeg den eneste der har en kat, der kan bruge timer på at kigge
> ned i afløbet ude under bruseren?????

Næh da, Fru V synes også badeværelset er meeeeeget spændende. Både
toilettet og afløbet. Så nu har jeg endelig lært at huske at slå brædtet
ned :)

> Har tit undret mig over, hvad det skal være godt??? og især hvordan
> hun bærer sig ad, med at få risten løftet væk??????

Risten er bestemt ikke nogen hindring her med de klør hun render rundt med
for tiden :)

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 13-11-02 22:26

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk> wrote in

> Så nu har jeg endelig lært at huske at slå brædtet
> ned :)

Og jeg har efterhånden vænnet mig til ikke at slå det ned Mowgli
kan også sidde og stirre ned i tønden lææænge efter jeg har trukket ud.
I øjeblikket er toiletpapiret meget spændende.
Risten under brusekabinen er dog kkun spændende om morgenen når jeg er
i bad og vandet løbet ud, ellers ikke.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Inger Kaya

Dato : 13-11-02 12:09

<klip>
>Hmm, er jeg den eneste der har en kat, der kan bruge timer på at kigge ned i
>afløbet ude under bruseren?????'
<klip>

Hej Henrik

Det gør vores killinger også. *GGG*

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Elwarth

Dato : 13-11-02 12:50

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, er jeg den eneste der har en kat, der kan bruge timer på at kigge ned
> afløbet ude under bruseren?????

Hej Henrik

Vores Frida bor nærmest i brusenichen
Det er nu vist mest fordi, der er varme i gulvet og en god kant at lægge
hovedet på.
Afløbet er vildt interessant, når det er ved at stoppe til. "Mor, mor se,
der kommer vand op af gulvet!" Hun har dog aldrig taget risten op.

Dorthe

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 18:16

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 18:16

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 18:16

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 13-11-02 18:16

> og opdager at det er en af kattenes pelsmus - der lige er blevet sendt ned
> som sonde.....

> Hilsen
> Mette Sofie

Ha Ha det er total griner. Min kat kunne også godt lide risten i gulvet i
brusenichen. Den lå tit og fik sig en lur ved siden af den på det varme
gulv. Særligt spændende var det når der kom dryppelyde. Men da dagen kom og
han fik ringorm, skulle han vaskes under bruseren, og har ikke ligget i
brusenichen siden :)

Morten og Buster

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 14-11-02 10:27

Freja er super vvs herhjemme. Hun sover gerne i både håndvask og badekar
også selv om der lidt vand i bunden. hun drikker vand af vandhanen. Glor ned
i afløbet. Samt hun bortfører den ekstra rist vi har for at mit meget lange
hår ikke skal stoppe afløbet på rekordtid. Næsten hver dag når jeg kommer
hjem er risten fjerne og pænt ført ind i stuen. desuden er det jo evigt
morsomt når jeg er i bad så ligger hun i håndvasken og nedstirer mig i
badekaret. Hvis der var et udtryk for vandhund for katte så var hun sådan
en!!

Mvh Tina