returnere router til Tiscali
Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-02 12:14

Efter at have opsagt vores samarbejde med Tiscali med udgangen af august
måned har vi stadig en router liggende som de åbenbart ikke savner.
Ihvertfald har vi endnu ikke modtaget den mail der fortæller os hvordan vi
skal håndtere tilbageleveringen. Brevet hvori de fortæller os at vi vil
modtage en mail er dateret den 13. august 2002. Har efterfølgende flere
gange rettet henvendelse til Tiscali hvor de så siger at der vil komme en
mail snarest muligt med det nummer der skal påføres returvaren - har endnu
ikke fået den mail. Ringer så til kundeservice i dag, hvor man får at vide
at alle supportmedarbejdere - har mistanke om at der kun er én - er optaget
og at man kan finde svaret på deres hjemmeside, NOT! Og så bliver røret bare
lagt på. Hvor uhøflig har man lov at være??

Bare endnu en hverdagsberetning til den lange følgeton der hedder
Tis-ca-vi-ikke-li.
--
Med venlig hilsen / Best regards

Martin Møller

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 11:28

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måned har vi stadig en router liggende som de åbenbart ikke savner.
> Ihvertfald har vi endnu ikke modtaget den mail der fortæller os hvordan vi

Så vidt jeg ved er vi ved at sende den slags breve ud - vi er jo heller
ikke interesserede i at have routere liggende alle mulige steder :)

Jeg har i hvert fald lige fået et brev der beder om at aflevere
de routere jeg har liggende.

--
Mvh.
Theis

Fra : Martin Møller

Dato : 14-11-02 14:20

"Theis M. Mønsted" <tmoensted@dk.tiscali.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke interesserede i at have routere liggende alle mulige steder :)
>
> Jeg har i hvert fald lige fået et brev der beder om at aflevere

Jamen, det brev ser jeg da frem til at få. Men indtil da får routeren lov
til at ligge hvor den ligger.

Martin