Internet uden telefon Nummer
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 13-11-02 16:07

Hej i gruppen

Jeg har en ven som vil på nettet, men han har ikke et telefon nummer, der er
et stik i hans hjem men det er ikke oprettet.
Mit spørgsmøl er så til jer kan han komme på nettet uden er tlf. nummer?????

Hilsen
Dennis

Fra : Martin Schultz

Dato : 13-11-02 16:13

"Dennis Mortensen" <Dennis_M@esenet.dk> writes:

> [...]
> et stik i hans hjem men det er ikke oprettet.
> Mit spørgsmøl er så til jer kan han komme på nettet uden er tlf. nummer?????

Hvis han ikke vil oprette et tlf. abbo kan han fx. vælge ADSL
hos Cybercity eller Tiscali.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Martin Damgaard

Dato : 13-11-02 16:15

"Dennis Mortensen" <Dennis_M@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> et stik i hans hjem men det er ikke oprettet.
> Mit spørgsmøl er så til jer kan han komme på nettet uden er tlf.

Hej Dennis.

Der har været lidt debat ang TDC her for et stykke tid siden. Kan dog ikke
huske hvad det endte med.
Måske nogen der kan huske bedre end jeg? Er selv lidt interreseret i et svar
ang. den tidligere debat.

Jeg husker det som, at man nu godt kunne få internet uden at have tlf hos
dem.

Mvh
Martin
--
Tips hos http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876
Spil på alt lige fra golf til fodbold, med gode odds.

Fra : Søren Blom

Dato : 13-11-02 16:17

"Dennis Mortensen" <Dennis_M@esenet.dk> skrev
> Mit spørgsmøl er så til jer kan han komme på nettet uden er tlf.
nummer?????

Hvis han får en ADSL forbindelse hos f.eks. Cybercity eller Tiscali, så
behøver han ikke telefon nummer, men det skal man vist have hvis man vil
have ADSL hos TDC.
Hvis din ven har kabel-tv fra enten TDC eller Stofa i sin lejlighed, så er
der også en mulighed for at få Internet af den vej.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : alias

Dato : 13-11-02 17:28

Problemetr er så !! Du kan godt få ADSL uden tlf.nr men det koster næsten
det samme i abonnement ) så meget for friheden til at vælge )

med den er der da !!??

Fra : Emil

Dato : 13-11-02 22:28

"alias" <lighthead@hotmail.dk> wrote in

> Problemetr er så !! Du kan godt få ADSL uden tlf.nr men det koster næsten
> det samme i abonnement ) så meget for friheden til at vælge )

Som andre har sagt kan man sagtens få ADSL uden telefon, uden at det koster
noget ekstra, bortset fra hos TDC. Så imo har man en del frihed på det
område.

--
*/Emil