Grafikkort problemer. Matrox tv-out flicke~
Fra : Jens

Dato : 13-11-02 08:53

Hej gruppe

Jeg har et G550. Er det et kendt problem at der er støj på tv-out?
Min far har har et G450 og der er INTET støj på tv-out.

Når jeg mener støj, så skal det forstås på den måde at der er -------------
streger henover hele billedet som man svagt kan skimte. Det er nok til at
det irriterer mig.

Er kortet defekt? Det er kun 2mdr gammelt og har hele tiden gjort det. Jeg
har nyeste driver.

Please help........

Mvh. Jens :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-02 09:26

Prøv at se dit kabel efter, stikkene kan også være problemet, hvor ligger
dit kabel, kommer det forbi noget magnetisk, er det et gammelt kabel, så kan
stikkene være forvitrede og der er ikke en ordentlig forbindelse. Prøv at
tage stikkene ud og sæt dem tilbage nogle gange, og se om det virker.

Kim Larsen

Fra : Jens

Dato : 14-11-02 09:00

Det hjalp desværre ikke.
Jeg har lige sat min fars computer op hjemme hos mig selv. Begge computere
står ved siden af hinanden og det er kun mit kort der gør sådan.

Enten er det en general fejl på g550 serien, software bug eller også er mit
kort bare defekt.

Mvh. Jens