Hvordan man kommer billigt til udsolgte st~
Fra : Stampe

Dato : 12-11-02 22:37

Jeg poster lige dette i et selvstændigt indlæg men det er affødt af Jesper
Christensen's indlæg om salg af BS billet. Nu var jeg selv en af dem der
stod _meget_ tidligt op og derfor fik hvad jeg skulle bruge kl. 10.05
))))))))))))
+ lidt extra så nu har jeg byttet mig til Oslo og 2xGöteborg - endnu mere
))))))))))) Lad venligst være med at bebredige mig dette - jeg er fan og
bytter med ligesindede fans (der er ingen penge mellem os) og vi rejser
Europa rundt. Hvis man virkelig vil have en billet, må man gøre en indsats
og indsatsen bestod blot i at stå tidligt op.

Nå - til sagen. Jeg har altid nægtet at købe billetter til overpris af
hajerne og hvis man har nerverne i orden kan man også godt få en billig
billet af en billethaj. Jeg brugte med succes metoden til Michael Jackson og
fik en billet til 200 kr. - udsalgspris 485 kr. og har tænkt mig at forsøge
igen til Stones - nu Bruce har spist hele mit 2003 koncertbudget.

Mød op en time før showstart og sondér terrænet - dvs. find billethajerne og
spørg hvad de skal have. På dette tidspunkt koster de mindst det dobbelte
men pointen er at jo tættere koncerten kommer sin start jo mere vil de gerne
af med billetterne. Og de vil hellere sælge en billet der har kostet 500 kr.
for 200 kr end slet ikke at sælge den - rent købmandslogik.

Da introen til MJ startede kontaktede jeg hajen og spurgte hvad han skulle
have - nu var prisen allerede nede på 300 kr.! Jeg tilbød 200 og han sagde
300 igen, så hævede jeg til 250 og han sagde stadig 300 - så sagde jeg nej
tak og vendte om på hælene - så kom ham på andre tanker. Men nu var det mig
der var stædig og sagde at nu kunne han kun få 200 - og det acceptede han.
Jeg var på plads i Parken inden MJ var på scenen - introen var lidt lang.

Metoden virker også på Bruce - i hvert fald ved flere af amerikanske shows i
år har dette virket.

Fra : Søren Rohde

Dato : 15-11-02 21:26

Hold da op mand - det kræver sq is i maven. Tror ikke det er måden at
invitere fruen i byen. Men bliv ved, for hajerne har godt af det.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/