Er der nogen der kan få Jubii's nye venner~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-11-02 21:56

venner.jubii.dk

Nu har jeg prøvet at tiføje mine klassekammerater i både IE 5.1.3 samt
Mozilla 1.1a, men i begge browsere skriver den at jeg skal vælge et
start år samt et slut år !! Imidlertid får jeg kun muligeden med at
vælge imellem -- 1,2,3 & 4 i begge dele, men ligegyldigt hvad jeg vælge
så er det forkert !?

Hvad dælen sker der ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 12-11-02 22:02

> [...]
> start år samt et slut år !! Imidlertid får jeg kun muligeden med at
> vælge imellem -- 1,2,3 & 4 i begge dele, men ligegyldigt hvad jeg vælge

ikke at det hjælper, men var til et webforedrag med jobbet, med bla.a.
Steven Sneker, og han fortalte at Jubii ikke understøtter mac
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-11-02 22:09

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> ikke at det hjælper, men var til et webforedrag med jobbet, med bla.a.
> Steven Sneker, og han fortalte at Jubii ikke understøtter mac

AAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Fåk
pisse Gates, lorte jubii....... 8-/

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 12-11-02 22:17

> AAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Fåk
> pisse Gates, lorte jubii....... 8-/

ja men SuperBrugsen har tilbud på en 6-pak med Carl's Jul, og en enkel
af dem gør godt mod slige ting
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-11-02 22:18

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> ja men SuperBrugsen har tilbud på en 6-pak med Carl's Jul, og en enkel
> af dem gør godt mod slige ting

Kommer det så til at virke bagefter ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 12-11-02 22:23

> Kommer det så til at virke bagefter ?

det har ihvertfald en dejlig beroligende og søvndyssende virkning

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-11-02 22:26

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> det har ihvertfald en dejlig beroligende og søvndyssende virkning

Det har de, men jeg er efterhånden ved at være træt af websites som
overhovedet ikke virker på Mac selvom jeg har 6 browsere installeret.
Det er fandme for ringe.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Lestat

Dato : 13-11-02 09:00

> Det har de, men jeg er efterhånden ved at være træt af websites som
> overhovedet ikke virker på Mac selvom jeg har 6 browsere installeret.
> Det er fandme for ringe.

Ja, det er ringe!! Det vidner ikke om manglene kompabilitet på Mac'en (eller
Mozilla som de officielt heller ikke understøtter) men snarere en flok glade
amatører der ikke ved hvad de har med at gøre (eller er pisseligeglade).

/Morten

Fra : Anders Hedegren

Dato : 13-11-02 10:40

Lestat <ghostlechuck@hotmail.com> wrote:

> [...]
> amatører der ikke ved hvad de har med at gøre (eller er pisseligeglade).

Det virker også som om at Jubii's eneste mål er at tjene penge til
sodavandsautomater, soft-ice samt senge til de ansatte. Deres regnskab
vidner om at det ikke er et rigtigt firma. Men med de krampespak de
kommer med for tiden varer det vist ikke længe før de må gøre noget
drastisk.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com