Vedhæftede filer i Outlook 2000
Fra : Kirstine

Dato : 12-11-02 22:08

Hejsa

Efter en lettere nedsmeltning af vores lille hjemmenetværk, måtte min
computer genindstalleres. Desværre ser det ud til, at mit mailprogram
Outlook 2000 har fået sin egen vilje Hvis jeg modtager en mail med en
vedhæftet fil, kan jeg ikke åbne filen. Forsøger jeg at åbne filen,
kommer der en lille box på ordlyden :

"Outlook har forårsaget en fejl i ukendt. Outlook lukkes."

Vi har forsøgt at genindstallere Outlook et par gange, men det har ikke
gjort nogen forskel. Er der nogle herinde, der har et par gode råd -
eller er der en anden gruppe, det er bedre at spørge i?
--
*trying to do what works - trying to do what matters*