Vinteropbevaring
Fra : Claus Weichel

Dato : 12-11-02 19:31

Jeg har brug for et sted at vinteropbevare en camp-let.
Er der nogle der kender et godt sted ( indendøre ) nær Vallensbæk str.
Så skriv gerne et på linier el. ring.

MVH

Claus Weichel
Mobil:. 2075 2055

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-11-02 15:08

Claus Weichel skrev:

> Jeg har brug for et sted at vinteropbevare en camp-let.

Se på Hans jørgens http://hansj.dk - der er en database med
opbevaringssteder.

(Og undskyld Claus - der skulle have været svaret i gruppen)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Bruger du Outlook Express - så brug denne:
http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-11-02 19:24

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> wrote in message

> Carsten Stage
> --
> - som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
> news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Det passer ikke. Jeg hævder blot at det er imod fundatsen og at
jeg synes diskussionen er ødelæggende for gruppen.

Så fjern din usande og injurierende påstand fra din signatur prompte.

Du har lov til at skrive hvad du vil i din sig. i henhold til
usenettets praksis, men du er stadig ansvarlig for udbredelse af
ærekrænkende udtalelser om andre.

XFUT dk.admin.netikette.

vh
Jan Bøgh

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-11-02 20:23

I meddelelsen news:3dd68c9c$0$2543$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
Skrev Jan Bøgh :

> "Carsten Stage" wrote in message

> Det passer ikke. Jeg hævder blot at det er imod fundatsen og at
> jeg synes diskussionen er ødelæggende for gruppen.

Kære Jan! Jeg hverken vil eller har påstået andet, end at det er
campingrelateret og naturligt hjemmehørende under d.f.c's emneområde,
at debattere DCU, som er en landsdækkende forening for campister - og
dermed en af de ting der burde kunne debatteres i gruppen (d.f.c). Jeg
har også spurgt i d.f.c om tiden måske var inde til at vi fik ændret
fundatsen, og gengivet et fundatsforslag, der ville tillade det - og
på de følgende kommentarer var der klar overvægt til den side der
accepterer debatten om campingrelevante foreninger i d.f.c.

Du er velkommen til at synes at det er ødelæggende for gruppen - blot
så det ud til, at du stort set var alene om den holdning, jeg husker
umiddelbart kun en eller to støtter af dit synspunkt.

Så jo, min udtalelse: "Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!" er rigtig
nok.

> Så fjern din usande og injurierende påstand fra din signatur
> prompte.

Nix! Den er hverken usand eller injurierende. Dine indlæg i d.f.c. har
tydeligt givet udtryk for, at du ikke mener at det er campingrelevant
at debattere DCU i gruppen - hvilket du ikke er i tvivl om, at jeg er
uenig med dig i.

Endelig er det da lidt morsomt, at alt imens jeg kun har taget emnet
op, når der er blevet spurgt, så startede du en tråd med overskriften
"DCU og denne gruppe".

Men OK, der er jo forskel på folk, så samtidig med at du ikke ønsker
at jeg svarer på spørgsmål om DCU, så er det i orden at du starter en
tråd om det "forbudte" emne... Eller du vil måske sende de
formastelige, der stiller spørgsmål om DCU en tur i netiketten for
deres overtrædelse af fundatsen...

> Du har lov til at skrive hvad du vil i din sig. i henhold til
> usenettets praksis, men du er stadig ansvarlig for udbredelse af
> ærekrænkende udtalelser om andre.

Selvfølgelig! Men jeg har svært ved at se at der er noget
æreskrænkende i at skrive noget som er rigtigt.

> XFUT dk.admin.netikette.

Du skal være velkommen til at FUTTE over i den rette gruppe - men jeg
følger ikke med.

Xpostet til d.f.c med FUT til d.a.n for ikke at køre denne debat i
campinggruppen - dog skulle dit opstød ikke have lov til at stå
uimodsagt!

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Søren Johansen

Dato : 18-11-02 10:24

"Carsten Stage" skrev:
> Kære Jan! Jeg hverken vil eller har påstået andet, end at det er
....SNIP

Nu må det være nok!

PLOINK!

/Søren

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-02 10:56

Søren Johansen <soren@SLETducati.dk> skrev dette i

> Nu må det være nok!
>
> PLOINK!

Med ploinkeriet?

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://af.skrift.dk

Fra : Hans Jørgen

Dato : 24-01-03 14:37

Øh dav!
"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Søren Johansen <soren@SLETducati.dk> skrev dette i

> Med ploinkeriet?

Hvad er en Ploink? kan det spises? smitter det? eller...

> Se mit nye forsøg på at lave en webside :
> http://af.skrift.dk

Med ploinkhilsen
Hans J

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-01-03 20:44

Hans Jørgen <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev:

> Øh dav!

Jamen dav da med dig

[ .. ]
> Hvad er en Ploink? kan det spises? smitter det? eller...

Den hule lyd af et drøn det giver når en eller anden ryger langt og
dybt ned i killfilter!

Se også min hjemmeside om Skabelsen og Syndfloden:
http://syndflod.dk ** Nu også med debatforum **

Fra : Carsten Stage

Dato : 24-01-03 21:23

In news:b0s51t$sf3$1@dknews.tiscali.dk,
Andreas Falck typed:

> Den hule lyd af et drøn det giver når en eller anden ryger langt og
> dybt ned i killfilter!

Nu skal du huske på, at Hans Jørgen er en ældre herre, så pas på med de
fremmedord (Killfilter)!

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html forklarer mange af ordene der bruges i
nyhedsgrupperne.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-01-03 22:04

Carsten Stage <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev:

[ ... ]
> Nu skal du huske på, at Hans Jørgen er en ældre herre, så pas på
> med de fremmedord (Killfilter)!

OK, normalt er jeg også temmelig påpasselig med fremmedord, men jeg
har vist været så længe på usenet at jeg ikke længere betragtede dette
ord som et fremmedord, - selv om det naturligvis fortsat er et
fremmedord.

Min meget unge mor der om mindre end en måned fylder 73, bruger også
internettet. Dog ikke nyhedsgrupperne særligt flitigt. En jeg kender
på næsten 90 bruger både internet og nyhedsgrupper temmelig flittig.

Se min hjemmeside om Skabelsen og Syndfloden:
http://syndflod.dk ** Nu også med debatforum **

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 25-01-03 10:52

> Min meget unge mor der om mindre end en måned fylder 73, bruger også
> internettet. Dog ikke nyhedsgrupperne særligt flitigt. En jeg kender
> på næsten 90 bruger både internet og nyhedsgrupper temmelig flittig.

Jamen tillykke! nu var det nok ikke ment som om at Hans Jørgen ikke ved hvad
det vil sige at Ploinke. Men hvorfor ploinker du? keder du dig? Hvad er det
lige du har imod at der gøres opmærksom på nye tiltag til en hjemmeside der
omhandler det vi alle sammen godt kan lide, nemlig camping? hvis du har
noget imod det så ploink løs, eller gå forbi det, hvorfor skal jeg gøres
opmærksom på det.

mvh
H.Hvidberg
------
www.toyota-forum.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-01-03 11:15

www.toyota-forum.dk <2yota@e-mail.dk> skrev:

> Men hvorfor ploinker du? keder du dig?

Ups - nu må jeg vist lige bede dig om at læse en smule tilbage i
tråden. Det var ikke mig der plonkede nogen!!

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 25-01-03 13:22

> Ups - nu må jeg vist lige bede dig om at læse en smule tilbage i
> tråden. Det var ikke mig der plonkede nogen!!

Sorry.

mvh
H.Hvidberg

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-01-03 13:29

www.toyota-forum.dk <2yota@e-mail.dk> skrev:

[ ... ]
> Sorry.

You'r welcome

Fra : Carsten Stage

Dato : 18-11-02 11:32

I meddelelsen news:3dd8b1ab$0$150$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
Skrev Søren Johansen :

> Nu må det være nok!
>
> PLOINK!

Det var et vigtigt budskab du havde der, Søren.

At du fravælger at få leveret nogle fakta, er selvfølgelig helt op til
dig selv - men at du bevidst fjerner den FUT der var sat i mit indlæg,
netop for at holde denne del af debatten i den rette gruppe, undrer
mig såre.

Hvis man forsøger at få virkeligheden til at se anderledes ud, må man
forvente, at der bliver sagt fra - i denne situation er der en
skribent der forsøger at skyde mig i skoene, at jeg skriver noget som
ikke passer. Det vil jeg ikke finde mig i, og dokumentationen for at
jeg ikke tager fejl er at finde i skribentens egen indlæg her i
gruppen

Jeg vil ikke PLOINKE nogle, da det er interessant at se hvad folk
siger og mener om forskellige ting, specielt når det er baseret på
fakta - men du er da velkommen til at udelukke de fakta, som måske
ellers kunne have bibragt dig et mere nyanceret syn på sagen.

FUT til d.a.n - som betyder, at med mindre man aktivt forhindrer det,
så vil svar på dette havne i news:dk.admin.netikette - hvor debatten
om netikettespørgsmål rettelig hører til.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-11-02 10:08

Kære venner

Claus Weichel spurgte om en vinteropbevaringsplads, og ikke hvordan børn
opfører sig i en børnehave.

Bo

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-11-02 15:20

I meddelelsen news:as2228$ngm$1@news.net.uni-c.dk
Skrev Bo Nielsen :

> Claus Weichel spurgte om en vinteropbevaringsplads,

Og han fik et brugbart svar!

> og ikke hvordan
> børn opfører sig i en børnehave.

Er der nogle, der har fortalt ham, hvordan man gør det? Nej vel!

At der er en person der vælger at debattere min signatur, har ikke noget
med en børnehave at gøre. Og at debatten kører her i gruppen skyldes, at
en enkelt skribent bevidst valgte at fjerne den FUT der var tidligere.

FUT: dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : sogs

Dato : 27-11-02 15:44

Carsten Stage wrote:
> [...]
> noget med en børnehave at gøre. Og at debatten kører her i gruppen
> skyldes, at en enkelt skribent bevidst valgte at fjerne den FUT der

mvh sten

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-11-02 15:47