Xnews
Fra : Jess Pedersen

Dato : 12-11-02 18:25

Jeg har CyberCity som udbyder af min 2 mbit adsl linie.
Jeg prøvede Xnews, men fand ikke mange komplette postninger på cybercity's
newsserver... Hverken danske eller udenlanske...

Er der nogen der ved om det er sandt, eller har en anden server, evt sunsite
eller... ?

Jess Pederesn

Fra : Dino

Dato : 12-11-02 19:58

Den 12-11 2002 skrev Jess Pedersen i dk.edb.internet.udbydere:

> [...]
> cybercity's newsserver... Hverken danske eller udenlanske...
>
> Er der nogen der ved om det er sandt, eller har en anden server, evt

news.cis.dfn.de er en gratis text-server, men du skal registrere dig på
<http://news.cis.dfn.de/>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren

<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Beck

Dato : 12-11-02 21:20

det er stort set umuligt at finde en DK udbyder der bare
har en nogenlunde newserver især når det drejer sig om
de udenlandske binaer grupper.

hvis man vil have det må man hoste om med nogle £ ell. $

mvh peter