Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket GF4 MX kort ?
Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 12-11-02 13:35

Hej

Kunne i spore mig ind på, hvilket Geforce4 MX kort, der er bedst ?
Larmers mindst ? Tv out måske ?

hilsner elvis

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 13:53

"elvis (at sunsite)" <elvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kunne i spore mig ind på, hvilket Geforce4 MX kort, der er bedst ?
> Larmers mindst ? Tv out måske ?

Hvorfor vil du have et MX?

- Martin

Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 12-11-02 14:32

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "elvis (at sunsite)" <elvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor vil du have et MX?

Fordi jeg vil

Fra : Tinky Winky

Dato : 12-11-02 17:57

> Kunne i spore mig ind på, hvilket Geforce4 MX kort, der er bedst ?

MX-460

Fra : Kristian Espensen

Dato : 12-11-02 23:18

"elvis (at sunsite)" <elvis@beskedboks.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kunne i spore mig ind på, hvilket Geforce4 MX kort, der er bedst ?
> Larmers mindst ? Tv out måske ?

Hold dig fra MX420, mens MX440 og MX460 er ok til ældre spil, til windows og
tv-out
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Stream

Dato : 13-11-02 11:54

> Hej
>
> Kunne i spore mig ind på, hvilket Geforce4 MX kort, der er bedst ?
> Larmers mindst ? Tv out måske ?

Jeg har hørt at geforce 4 mx udgaverne ikke har geforce 4 chipsæt på men et
tunet geforce 2 chipsæt, det er ikke sikkert at jeg har hørt rigtig men jeg
ville
alligevel hvis jeg var dig holde fingerne væk fra mx kort :)

Fra : Camain

Dato : 13-11-02 17:46

Det er korrekt at Geforce4 mx udgaven er en "tunet" udgave af Geforce 2.
Men pt. sidder jeg med et Geforce 4 mx440 i en P4 1,6 Ghz maskine, og kan
uden problemer køre Nolf2, Mohaa og andre "krævende" spil.
Jeg kører som regel 1024x768 16 bit og synes ikke det hakker eller andet.
Selvfølgelig kan man få det til at køre bedre, flottere og dyrere, men jeg
er egentlig godt tifreds.
Så da mit mx kort var en gave, gider jeg egentlig ikke smide penge ud på, at
opgradere til en TI udgave, behovet er der ikke..

Venligst

Jesper B.

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 13-11-02 18:29

<SNIP>

> [...]
> Selvfølgelig kan man få det til at køre bedre, flottere og dyrere, men jeg

Med mit Geforce 2 Pro med 64mb ram kan jeg altså også godt køre de spil du
nævner! For at teste sparker jeg også altid details osv. på highest og
opløsningen til 1600*1200 - det kan mit kort også godt klare, så det
underbygger jo at geforce 4 er en tunet geforce 2'er

<SNIP>