Fejl ved opstart af MOHAA
Fra : Danish Bacon

Dato : 11-11-02 23:26

Når jeg prøver at starte MOHAA kommer der denne fejlmeddelselse.

....getting DC: succeeded
....GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
....35 PFDs found
....GLW_ChoosePFD failed
....failed to find an appropriate PIXELFORMAT
....restoring display settings
....WARNING: could not set the given mode (3)
....shutting down QGL
....unloading OpenGL DLL
....assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
....initializing QGL
....WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
....shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Hvad kan jeg gøre for at komme igang med at spille?????
Mit grafikkort er GF4 Mx420 og det kører på K7S5A m. Duron1200
--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : RpR

Dato : 12-11-02 02:32

Installer nyeste driver fra www.nviadia.com

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Danish Bacon

Dato : 12-11-02 08:13

og det virkede med detonator 40.72.......men laver spillet bare ulovlig
handling istedet....belastende...

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : RpR

Dato : 12-11-02 15:10

> og det virkede med detonator 40.72.......men laver spillet bare ulovlig
> handling istedet....belastende...

Hm, fejlen den spyttede ud før var ihvertfald en OpenGL fejl.