Quark: Stikordsregister
Fra : Preben Virkus

Dato : 11-11-02 20:31

Jeg vil gerne oprette et stikordsregister i et eksisterende Quark dokument.
Jeg kan godt finde ud af at markere stikordene. Problemet er at få lavet en
"standardside der har et standardsammenkædet tekstfelt" (det er beskeden fra
Quark når jeg vælger "Generer stikordsregister").

Jeg har en mistanke om at man skal markere "Automatisk tekstfelt" når man
opretter dukomentet!? Men som nævnt - jeg ønsker at tilføje index til et
eksisterende dokument.

Mvh. Preben Virkus

Fra : Preben Virkus

Dato : 12-11-02 01:40

Jeg har fundet løsningen!

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-11-02 06:01

preben@virkus.dk writes:
>Jeg har fundet løsningen!
Og det er?

Frank Løkkegaard

Fra : Preben Virkus

Dato : 13-11-02 00:16

Man vælger ikonet for sammenkædning, placerer denne i det øverste hjørne af
standardside 1, tilføjer en tekstboks og knytter disse sammen. Når man
efterfølgende vælger at generere index bliver denne oprettet som den sidste
side i dokumentet.

mvh. Preben