Andet multimedie
bentjuul 3670
vektorgrafik til web
Fra : Martin Christensen

Dato : 30-12-00 18:15

Hvad synes i er det bedste program til at lave vektorgrafik til websider?
Hvorfor?

Fra : MIKE INGVORSEN

Dato : 31-12-00 05:06

Illustrator og Flash, og sån´er det bare!

Fra : Martin Christensen

Dato : 30-12-00 20:59

> Illustrator og Flash, og sån´er det bare!

ok tak, det var også de programmer jeg selv har tænkt mest på men jeg var
ikke klar over om den ene var bedre end den anden men de er vel begge lige
gode alt efter hvad man selv foretrækker at arbejde med så!

Tak for svaret, hilsen
Martin

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-01-01 13:16

"Martin Christensen" <sok@talent.dk> skrev i en meddelelse
> ok tak, det var også de programmer jeg selv har tænkt mest på men jeg var
> ikke klar over om den ene var bedre end den anden men de er vel begge lige
> gode alt efter hvad man selv foretrækker at arbejde med så!

Jeg tror der blev ment *begge* programmer.

De to programmer spiller godt sammen. Jeg foretrækker at lave
det meste i Illustrator og så "smide" det over i flash bagefter.

--
Peter J

Fra : Martin Christensen

Dato : 02-01-01 14:13