Intet billede med composit
Fra : Emil

Dato : 11-11-02 17:00

Jeg har købt et kabel der skulle omforme s-video out på mit palit ti4200
til composit, men jeg kan ikke få noget rigtigt billede igennem. Jeg kan se
at det kommer noget støj på billedet når jeg sætter kablet i, men
ligegyldigt hvilke indstillinger jeg sætter kommer der ikke mere ud end
det.

Det skal siges at hvis jeg bruger et s-video til scart kabel virker det
hele uden problemer.

Er der nogen der kan hjælpe mig her?

--
*/Emil

Fra : Emil

Dato : 11-11-02 18:09

Emil <emil@spam.trap> wrote in

> [...]
> igennem. Jeg kan se at det kommer noget støj på billedet når jeg
> sætter kablet i, men ligegyldigt hvilke indstillinger jeg sætter

Jeg har prøvet endnu engang og med lidt god vilje kan det jeg kalder støj
godt være sort/hvide prøvestriber, jeg kan dog ikke formå at sende et
rigtigt skærmbillede eller farve igennem hverken med tvtool eller nView.

--
*/Emil