PalmButler/GF 4 kort - mangler klon funkti~
Fra : Jespo

Dato : 11-11-02 12:38

Har købt en PalmButler men mangler i den forbindelse muligheden for at lave
et klonbillede
til skærm nr.2 (BP) - denne mulighed findes hvis ikke i Nvidias driver til
mit Asus TI4200 kort.

Skal jeg nedgradere til et GF 2 kort (eller lign) for min PalmButler kommer
til at virke ??

Nogen med erfaring fra brug af BP ?

Jesper

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-11-02 14:32

Jespo skrev bl.a.:

> Har købt en PalmButler men mangler i den forbindelse muligheden for
> at lave et klonbillede
> til skærm nr.2 (BP) - denne mulighed findes hvis ikke i Nvidias
> driver til mit Asus TI4200 kort.

Jo, den gør men den er ikke altid lige til at finde.

Hvilken driver bruger du? Jeg har prøvet med både 30.xx og 40.xx og de er
meget ens hva' TV-out angår.

Jeg har også et Asus V8420 og bruger også TV-out (klon).
Hver eneste gang jeg installere en ny driver, får jeg ikke mulighed for at
klone billedet. Det eneste jeg kan - og gør - er at slå "Extend my Windows
desktop..." på TV'et (skærm nr.2).
Efter en genstart kan jeg slå det fra igen også kan jeg se nView panelet,
hvor jeg kan slå "klon" til.

Så hvis du roder lidt med det skal det nok komme til at virke.

> Skal jeg nedgradere til et GF 2 kort (eller lign) for min PalmButler
> kommer til at virke ??

Bestemt ikke.

> Nogen med erfaring fra brug af BP ?

BalmPutler? Nej

--
Lars

Fra : Jespo

Dato : 11-11-02 18:20

Har fra _PB_ hotline - fået at vide at det er TVtool 6.5 som ligger i deres
software
og mener at kan huske at mit AsusV8420 har problemer med TVtool
fordi der sidder en Philips chip i TV udgangen

Er der nogen som køre med dette kort og PalmButler og deres software ????

Jesper

Fra : Blak

Dato : 16-11-02 16:05

Prøv den nye Nvidia 40.72 driver den understøtter Hot-key switching på
MX kortene, den kan måske også løse dit problem.

MVH

Blak

http://www.kandu.dk/