Skift fra stofanet til ???
Fra : Henrik Hansen

Dato : 11-11-02 08:56

Hvilken udbyder skal jeg vælge for at få samme valuta for pengene..??? Kan
det lade sig gøre at få det til 300 Pr. Mdr..?
Mig bekendt køre stofa med 1Mbit Down og ca. 256 Up.

Mvh
HH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-11-02 09:02

Henrik Hansen skrev:

>Hvilken udbyder skal jeg vælge for at få samme valuta for pengene..?

Det kan ikke lade sig gøre.

>Kan det lade sig gøre at få det til 300 Pr. Mdr..?

Det billigste ADSL ligger omkring 350 kr. om måneden for 256/128,
og prisen for Stofanets hastigheder ligger omkring 600 kr. Begge
dele er dog med fri trafik.

>Mig bekendt køre stofa med 1Mbit Down og ca. 256 Up.

Ja.

--
Bertel

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-11-02 15:54

> Det billigste ADSL ligger omkring 350 kr. om måneden for 256/128,
> og prisen for Stofanets hastigheder ligger omkring 600 kr. Begge
> dele er dog med fri trafik.

TDC Internet Bredbånd kan erhverves for 535 kr/md

VH
Peter Tønnesen

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 11-11-02 17:11

In <3dcfc46e$0$127$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> "Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> writes:

>TDC Internet Bredbånd kan erhverves for 535 kr/md

Men faar du saa 1Mbit downstream ?
/Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-02 17:22

http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm

Fra : alias

Dato : 11-11-02 20:00

Lad dog være at skifte

Nu kan du jo også bestille(ifølge min kammerat) en fast (global IP) på
www.stofanet.dk , det er jo lækkert hvis man skal bruge en sådan til lidt
ftp eller andre sjove ting

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-11-02 20:40

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Men faar du saa 1Mbit downstream ?

Ja.

Tjek http://makeashorterlink.com/?I35E26962 . Der er i øjeblikket kampagne
på TDC Internet Bredbånd, så det kan godt betale sig at bestille nu.

VH
Peter

Fra : gammelpot

Dato : 12-11-02 00:40

Peter Tønnesen skrev i meddelelsen
<3dd00779$0$128$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

>Ja.
>
>Tjek http://makeashorterlink.com/?I35E26962 . Der er i øjeblikket kampagne
>på TDC Internet Bredbånd, så det kan godt betale sig at bestille nu.

Hej Peter,

Tak for linket. Det lyder som alletiders gode tilbud. Ved at skifte fra
Stofanet til TDC sparer jeg 65 kr. om måneden med samme hastighed og får så
oven i købet flatrate. De 780 kr. der er sparet på et år dækker jo rigeligt
oprettelsesgebyret.

Jeg troede ellers at Stofanet var billigst, men jeg har åbenbart været
uopmærksom. (Stofanet here i go ).

For resten, hvad med nyhedsgrupperne hos TDC? Er de gode? Jeg tænker her på
completeness og retention i både tekst og binære grupper.

Gammelpot

Fra : M.N.

Dato : 12-11-02 16:43

"gammelpot" <andycrap@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Stofanet til TDC sparer jeg 65 kr. om måneden med samme hastighed og får

> oven i købet flatrate. De 780 kr. der er sparet på et år dækker jo

KLIP

Og hvordan kommer du lige frem til det?

Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-02 17:08

"M.N." <mogens"fjern dette"@dbs.dk> skrev :

>Og hvordan kommer du lige frem til det?

Udfra forbruget?

"gammelpot" bruger åbentbart mere end 5000 MB.

Fra : gammelpot

Dato : 13-11-02 16:28

M.N. > skrev i meddelelsen <1037115770.77666.0@damia.uk.clara.net>...
>De 780 kr. der er sparet på et år dækker jo
>rigeligt
>
>KLIP
>
>Og hvordan kommer du lige frem til det?

Streaming radio er dyrt! Mit forbrug har i en længere periode i gennemsnit
ligget på omkring 600 kr pr. måned. Derfor .

Oeller