Follow up til Seidelinske Portraetter
Fra : Kim Melchior

Dato : 11-11-02 07:57

Jeg fik folgende email direkte da Erling har problemer med at poste
her i gruppen fra Kina ligesom jeg har svaeret ved at folge en traad
da jeg ikke kan poste gennem sunsite.dk her fra USA

Kære Kim Melchior,

Jeg har de seneste måneder haft store problemer med at komme på NG om
genealogi her fra Kina. Derfor denne direkte mail. Jeg er faktisk
sikker på, at jeg har gemt Bruun Rasmussen-auktionskataloget med
Brink- og Brinch-Seidelin-portrætterne.

Hvis jeg har kataloget (jeg gennemgik den slags i sommer og er 99%
sikker på, at jeg gemte netop det katalog på grund af portrætterne),
og hvis der er tale om dine aner, skal du naturligvis have kataloget.
Men i givet fald ligger kataloget godt og tørt i Danmark, så du må
have lidt tålmodighed.

Jeg kommer næppe til Danmark før til næste sommer, og indtil
begyndelsen af januar bliver jeg vanskelig at træffe, da jeg rejser
rundt i Sydøstasien fra på næste lørdag indtil årsskiftet. Jeg er, som
du måske kan gennemskue af den ene e-mail adresse, journalist på
Jyllands-Posten og har de seneste tre år arbejdet som korrrespondent
her i Beijing.

Send mig din postadresse og gem mine e-mail adresser. Og kontakt mig
fx. i maj-juni næste år, så vi er sikre på, at jeg husker at lede
efter auktionskataloget til sommer.

Internettet er nu praktisk, mår du kan sidde i USA og få svar fra Kina
på et spørgsmål om et auktionskatalog fra Bredgade, der forhåbentlig
ligger i en flyttekasse i Østjylland.

Venlig hilsen

Erling Vester Jacobsen

Der kan vi se hvor vidt denne gruppe er laest. Jeg har sogt hojt og
lavt efter dette auktions katalog.

Kim

Fra : Hugh Watkins

Dato : 11-11-02 13:13

"Kim Melchior" <scangen@netutah.com> wrote in message news:39506229.0211102257.4dc9a2d9@posting.google.com...
> [...]
>
> Jeg har de seneste måneder haft store problemer med at komme på NG om
> genealogi her fra Kina. Derfor denne direkte mail.

snip

det erinternet censor i Kina

og google er også forbud

Hugh W