FIFA 2003
Fra : Julli

Dato : 11-11-02 06:34

Hej gruppe.

Når jeg laver om på knappe indstillingerne (dem til at skyde, lægge ind
over, heade osv vil den ikke gemme indstillingerne. Det virker kun i det
spil der kommer lige efter jeg har lavet det med knapperne om. Nogen der ved
hvad der er galt???

Håber i kan hjælpe.

Julli

Fra : Morten Sørensen

Dato : 11-11-02 13:48

Jeg har samme problem, det er ret irriterende. Jeg oplevede f.eks. under en
kamp, at efter jeg havde ændret kameravinkel og sværhedsgrad, så rykkede den
også rundt på knapperne.

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Mvh.
Morten

Fra : Vega

Dato : 11-11-02 16:50

Har nøjagtig det samme problem som dig, måske er det en fejl i spillet. Det
er i hvert fald træls at man skal lave det om hver eneste gang man går ind i
spillet.

Mvh. Vega.