Gforce 2 mx 400
Fra : Kim Larsen

Dato : 11-11-02 01:28

Hej i gruppen

Er der en af jer godtfolk der kan henvise mig til en side hvor jeg kan læse
lidt om Gforce 2 mx 400. Jeg har voldsomme problemer med at få noget som
helst billede på Tv'et. Jeg kan godt få lyden på, men billede er der ikke
noget af. Så hvis der er en der vil hjælpe med et link så jeg kan læse mig
frem til det, så ville jeg blive glad.

Kim Larsen

Fra : JW

Dato : 11-11-02 01:32

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en news:3dcef9a2$0$75371$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

Prøv http://nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce2mx

Fra : stork

Dato : 11-11-02 18:05

"Kim Larsen" skrev d. 11-11-02 01:28 dette indlæg :
> [...]
ikke
> noget af. Så hvis der er en der vil hjælpe med et link så jeg kan læse

Jeg har fuldstændig det samme problem, med samme kort, som det du
beskriver, jeg er ved at få grå hår, jeg har installeret nyeste drivers
40.70, men kan bare ikke få det til at virke, jeg kan fint komme ind
hvor man kan vælge nview, men jeg kan bare ikke få det til at vælge TV,
jeg kan fint vælge en Analog skærm mere !! men hvad hjælper det, jeg har
også fint lyd på TV. Jeg har sågar prøvet med 2 forskellige kabel, et
med s-vhs til grafikkortet og et med rundt s-video til grafikkortet,
begge kabel som jeg har prøvet har scart til TV. Så hvis du finder en
løsning vil jeg virkelig gerne høre om den, og hvis jeg finder en
løsning skal jeg nok lade høre fra mig. Jeg har forhørt mig flere steder
på nettet men der er endnu ingen der har kunnet hjælpe mig.
Hilsen Erling Stork

http://www.kandu.dk/

Fra : stork

Dato : 12-11-02 19:38

> [...]
ikke
> noget af. Så hvis der er en der vil hjælpe med et link så jeg kan læse

Jeg har nu hentet programmet TvTool, og med det kan jeg nu endelig få
billede på Tv-skærmen, endda i fuldskærm, det kan åbenbart ikke lade sig
gøre uden dette program. Hvis du er interesseret kan jeg sende
programmet til dig, så send bare en email til mig.
Hilsen Erling
estork@mail.dk

http://www.kandu.dk/