InDesign og Quark-filer
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-11-02 23:55

Det begyndte jo så godt, InDesign ville gerne acceptere Quarkfiler som
import - det vil den ikke mere. Der kommer en fejlmelding, der meddeler at
den ikke kan genkende filformatet eller arkivtypen (hvilket vel er det
samme)?????

Frank Løkkegaard

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-11-02 06:10

Frank Løkkegaard wrote:

> [...]
> import - det vil den ikke mere. Der kommer en fejlmelding, der meddeler at
> den ikke kan genkende filformatet eller arkivtypen (hvilket vel er det

Hvilke versioner er der tale om?
Hos mig æder Indesign 2. 0 alle Quark filer til og med version 4.1.1. Har
endda reddet et Quark dokument der ikke kunne åbnes i Quark.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Storm

Dato : 11-11-02 09:05

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Hvilke versioner er der tale om?
> Hos mig æder Indesign 2. 0 alle Quark filer til og med version 4.1.1. Har
> endda reddet et Quark dokument der ikke kunne åbnes i Quark.

Jeg gemmer altid ned i Quark 3.3 hvis dokumentet skal åbnes i InDesign.
Jeg har ofte været ude for at InDesign ikke kan åbne version 4.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Alex Sobocki

Dato : 11-11-02 08:28

Det er IN at skifte...

Hilsen

Alex - InDesign-bruger

Fra : Storm

Dato : 11-11-02 09:39

Alex Sobocki <Alex.Sobocki@get2net.dk> wrote:

> Det er IN at skifte...
>
> Hilsen
>
> Alex - InDesign-bruger

Jeg _har_ gemt dit tilbud

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-11-02 19:15

brita-villy@adslhome.dk writes:
>Hvilke versioner er der tale om?
>Hos mig æder Indesign 2. 0 alle Quark filer til og med version 4.1.1. Har
>endda reddet et Quark dokument der ikke kunne åbnes i Quark.
InDesign 2.0 og Quark 4.1 - men det viste sig at problemet var ret let at
løse. Sagen var at jeg havde taget arbejdsfilen og ville hente den ind i
Indesign - jeg havde ikke samlet, så billedfilerne lå flere forskellige
steder. Da jeg havde samlet det hele i en mappe, var der ingen
vanskeligheder.

Frank Løkkegaard

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-11-02 19:16

Alex.Sobocki@get2net.dk writes:
>Det er IN at skifte...
Ahem, den diskussion orker jeg sgutte en gang til

Frank Løkkegaard

Fra : Jan Jonasen

Dato : 11-11-02 19:45

In article <fc.0073fb6b04a475380073fb6b04a47538.4a4755d@net.dialog.dk>,
Frank=?ISO-8859-1?Q?_L=F8kkegaard?= (fl@net.dialog.dk) wrote:
> [...]
> import - det vil den ikke mere. Der kommer en fejlmelding, der meddeler at
> den ikke kan genkende filformatet eller arkivtypen (hvilket vel er det

Det skulle vel ikke være Quark 5 filer? Disse er mig bekendt krypterede, du
kan selv gætte på hvorfor

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-11-02 22:29

jonasenREMOVE@thisit.dk writes:
>Det skulle vel ikke være Quark 5 filer? Disse er mig bekendt krypterede,
>du
>kan selv gætte på hvorfor
Quark 4.1

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11
Mobil 40 33 23 64
E-mail fl@net.dialog.dk

'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemingway: The Sun Also Rises