Mosegaard har intet at gøre he
Fra : Villy Seiersen

Dato : 10-11-02 23:45

Macbrugere kan da ikke være bekendt at have denne person på sin
udmærkede gruppe, jeg væmmedes....

Villy

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-11-02 03:13

Hej Villy

Det er vi mange, der gør... - ikke bare i denne gruppe, men han
inficerer alt, hvad han kan komme i nærheden af, og ved at bruge den
mailer, han gør, kan han efter behag få den til at sætte de links til
alle newsgroups ind, - uanset hvor ofte man fjerner x-posts i evt.
reply.

Villy Seiersen wrote:

> Macbrugere kan da ikke være bekendt at have denne person på sin
> udmærkede gruppe, jeg væmmedes....

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-11-02 07:51

kv@mail.dk (Villy Seiersen) writes:

> Macbrugere kan da ikke være bekendt at have denne person på sin
> udmærkede gruppe, jeg væmmedes....

___________________
/| /| | |
||__|| | Please do |
/ O O\__ NOT |
/ \ feed the |
/ \ \ trolls |
/ _ \ \ ______________|
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ \ __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-11-02 08:37

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> writes:

> ___________________
> /| /| | |
> ||__|| | Please do |
> / O O\__ NOT |
> / \ feed the |
> / \ \ trolls |

Fint skilt, men måske skulle det have været i neon?

Bare for at være sikker?
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 11-11-02 12:24

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Fint skilt, men måske skulle det have været i neon?
>
> Bare for at være sikker?

Jeg var ikke helt klar over, om det var mosegaard selv der havde
postet indlægget, men da det kun var et enkelt eksemplar, gik jeg ud
fra, at det nok var en ægte posting.

Under alle omstændigheder, så er jeg løbet tør for troll-tegninger, så
jeg vil afholder mig fra at poste mere i den sag.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-11-02 11:56

Villy Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> Macbrugere kan da ikke være bekendt at have denne person på sin
> udmærkede gruppe, jeg væmmedes....

Det er sikkert mig, der ikke aner, hvad der foregår omkring mig. Jeg må
tilstå, at jeg aldrig havde hørt om ham. Jeg kan forstå, at han er lidt
af en provokatør. Er det ham, der vandrer rundt på Nørrebro i København
og får smidt æg efter sig? Eller tænker jeg på en anden?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-11-02 12:09

> [...]
> af en provokatør. Er det ham, der vandrer rundt på Nørrebro i København
> og får smidt æg efter sig? Eller tænker jeg på en anden?

Du tænker vist på Moses Hansen. Når han ikke vandrer rundt med æg efter
sig holder han til i Jylland, vistnok Kolding. Kan i ikke beholde ham?

Derudover vil jeg da lige sige at jeg er lige så forvirret over ham der
mosegaard og alle disse anonyme indlæg som dig. Man aner jo ikke hvad
man skal tro eller regne for sandt eller usandt.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Christian Bech

Dato : 12-11-02 13:16

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

> [...]
>af en provokatør. Er det ham, der vandrer rundt på Nørrebro i København
>og får smidt æg efter sig? Eller tænker jeg på en anden?

Gak ned på dit lokale bibliotek og spørg efter "Uhyret fra Bethlehem",
hvis bibliotekaren ikke smider dig ud, så har du mulighed for at læse
dig til et indblik i Søren Mosegårds psyke - det er lige til
brevkassen.

Søren Mosegård kørte for et par måneder tilbage en kampagne for at
reklamere for sin bog i nyhedsgrupperne, hvilket blev temmeligt
trættende. Ikke mindst fordi han er mildt sagt polemisk i forhold til
doktrinære kristne og desværre bed en del af deltagerne i
dk.livssyn.kristemdom på limpinden og lod sig provokere.

For tiden skulle han skrive på en roman, der bla. indebærer et
litterært eksperiment med at opfinde aliaser på Usenet, der så kan
tale med hinanden og holde den evindelige slåskamp mellem Mosegård og
de kristne i gang.

Det ene eksemplar af "Uhyret fra Bethlehem" er hjemme på Esbjerg
Hovedbibliotek, så der er ikke nogen undskyldning.
--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 13-11-02 23:34

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Det ene eksemplar af "Uhyret fra Bethlehem" er hjemme på Esbjerg
> Hovedbibliotek, så der er ikke nogen undskyldning.

Øv, så når jeg det ikke
Henrik kører på en monster racercykel med Shimanogear (for nu at være on
her i gruppen) og bor nogle få hundrede meter fra biblioteket.

I det aktuelle tilfælde med Mosemandens bog kunne jeg fristes til at
sige: Satans osse.

Det gjorde jeg så. Undskyld.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 13-11-02 23:47

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Øv, så når jeg det ikke
> Henrik kører på en monster racercykel med Shimanogear (for nu at være on
> her i gruppen) og bor nogle få hundrede meter fra biblioteket.

Frygt ikke! De har den hjemme i Holsted.

--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-11-02 00:12

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Frygt ikke! De har den hjemme i Holsted.

Se, dét er lige noget for Henrik Shimano Monster. Det er vel en ca. 35
km fra hans bopæl. Det når han sikkert også før mig. For jeg skal køre
fra Århus. Bemærk udtrykket: køre.

Og jeg har ikke lånerkort til Holsted bibliotek. Det gør konkurrencen
lettere. Fjernlån/hjembestille? aldrig på vilkår - det er ufint.
Mosefætteren er ren lidelse, tror jeg, også fysisk. Det sidste overlader
vi til Mac-cykel-bruger delen af vores ng, ikke?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-11-02 00:54

> [...]

> Se, dét er lige noget for Henrik Shimano Monster. Det er vel en ca. 35
> km fra hans bopæl. Det når han sikkert også før mig. For jeg skal køre

Jeg har da kørt Århus-København et par gange - på cykel. Så du kan
sagtens cykle fra Århus til Holsted.

> [...]
> Mosefætteren er ren lidelse, tror jeg, også fysisk. Det sidste overlader
> vi til Mac-cykel-bruger delen af vores ng, ikke?

Tak for jeres omsorg. Efter hvad jeg har hørt om Mosegård er der vist en
hel del bøger, der står længere fremme i køen end hans på mit natbord.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 15-11-02 09:25

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Tak for jeres omsorg. Efter hvad jeg har hørt om Mosegård er der vist en
>hel del bøger, der står længere fremme i køen end hans på mit natbord.

Hjemmeværnets brevskole 1-15 og hele Barbara Cartlands forfatterskab?
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-11-02 13:44

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Hjemmeværnets brevskole 1-15 og hele Barbara Cartlands forfatterskab?

Det virkede bedre da hun stadig spyede bøger ud. Læste et interview,
hun kunne ikke huske om det var 500 eller 600 bøger hun havde
skrevet...

Men nu er hun død - så er der en ende på det.

Snart iøvrigt tiden til næste Tolkienfilm! Grumme, grumme orcer.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-11-02 17:45

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Det virkede bedre da hun stadig spyede bøger ud. Læste et interview,
> hun kunne ikke huske om det var 500 eller 600 bøger hun havde
> skrevet...

Hold så op I to, det her er altså ikke nogen litteraturgruppe, det er en
sikelgruppe, er det

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-11-02 23:13

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Hold så op I to, det her er altså ikke nogen litteraturgruppe, det er en
> sikelgruppe, er det

I radioen er det ellers forbudt at snakke om hjul før første december.

Hvad nu hvis vi laver et radiohørespil istedet?

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte hjulet igang...

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-11-02 17:45

> Jeg har da kørt Århus-København et par gange - på cykel. Så du kan
> sagtens cykle fra Århus til Holsted.

Det er der da ikke meget ved. Sikler har ikke adgang til motorvejen - og
de lange køer i det tågede vejr

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 15-11-02 08:00

> [...]
> af en provokatør. Er det ham, der vandrer rundt på Nørrebro i København
> og får smidt æg efter sig? Eller tænker jeg på en anden?

Det er ihvertfald ikke noget for stoute jyder!

Har jeg iøvrigt fattet det rigtigt - forsøger manden at skabe salg af
sine egne bøger ved at udsprede en falsk påstand om at han er morder???

- unbelievable!

Stig

Stig Leerbeck
http://www.simplesoft.dk