hejsa se lige den her
Fra : Britta & Jens Koch

Dato : 10-11-02 23:32

Goddag er der en eller flrer der bruger ( CUTE FTP ) må jeg så ikke få din /
jer ip nummer

--

Med Venlig Hilsen
Britta & Jens Koch

E:Mail jens.britta@tdcadsl.dk
I C Q # 47865640
www.karlskov-friskole.dk
www.razzia.dk

Fra : Hcok Snej & Attrib

Dato : 11-11-02 04:16

"Britta & Jens Koch" <jens.britta@tdcadsl.dk> skrev:
> Goddag er der en eller flrer der bruger ( CUTE FTP ) må jeg så ikke få din
/
> jer ip nummer

Interresant emne

Velvalgt nyhedsgruppe

Nøje gennemtænkt og velkomponeret meddelelse

*Fnys*

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

/&#/=$@%/&¤"/ÿ>ã%

GRRRRRRrrrrr-..,,

Tak, nu har jeg det meget bedre

Fra : Dennis Knap

Dato : 11-11-02 10:23

det er et godt spørgsmål hvad du skal bruge det!!

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-11-02 12:42

> Goddag er der en eller flrer der bruger ( CUTE FTP ) må jeg så ikke få din
/

Jo da, min IP er 127.0.0.1

Fra : Socketd

Dato : 12-11-02 13:10

On Tue, 12 Nov 2002 12:41:47 +0100, Klaus Petersen wrote:

> /
>
> Jo da, min IP er 127.0.0.1

Ok, min er 192.168.1.2

mvh
socketd

Fra : Ivan Johansen

Dato : 12-11-02 17:23

Socketd wrote:
> Ok, min er 192.168.1.2

Min er 192.168.1.184, så vi må jo være på samme netværk

Ivan Johansen