New Order i aften/nat på P3
Fra : Peter Theglev

Dato : 10-11-02 20:58

sikkert optagelsen fra årets Roskildefestival.

Kritikken spandt vidt: Fra det værste lort, til den fedeste koncert
overhovedet.

Jeg var der ikke, men jeg skal da liiiiige høre nærmere i nat. Mener det er
kl. 24-01.

Peter

Fra : Søren Rohde

Dato : 10-11-02 22:36

"Peter Theglev" <peter.theglev@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overhovedet.
>
> Jeg var der ikke, men jeg skal da liiiiige høre nærmere i nat. Mener det

Jep, det er fra 00:05 til 01:00 ifølge dr.dk. Deres beskrivelse er:

"Som en stor overraskelse valgte britiske New Order at samle deres pjalter
og bl.a. optræde ved årets Roskilde Festival. Det blev en retrorejse af de
store for de mange forventningsfulde fans, der stod foran Orange Scene.
Præsentation: Carsten Holm."

Tak for inputtet - jeg er klar.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Søren Rohde

Dato : 11-11-02 08:55

Jeg har optaget kocerten på min computer, og sidder nu og hører den. I
betragtning af at det er DR der har optaget burde den så ikke lyde bedre.
Jeg synes det lyder som en priratoptagelse. Hvad mener I andre?

Fra : News

Dato : 12-11-02 01:37

Hvis der er nogle der optager det og laver MP3 af det vil jeg gerne
kontaktes.

DoC