Mac OS X
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 01-03-01 11:47

Lige et spørgsmål.

Vil der være forskel på opdateringer alt efter om man har dansk, engelsk
eller andet sprog på sit Mac OS X? Som det er nu, er man jo nødt til at
vente til den danske opdatering kommer langt tid efter alt andet. (Hvorfor
man måske burde overveje kraftigt at bruge et engelsk OS...?)

Mvh
Gunnar

Fra : martin kjems

Dato : 05-03-01 21:09

Så vidt jeg har forstået så bliver der kun én CD med alle sprog til hele
verden!
Dvs at vi får OS X på samme tid som alle andre.

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-03-01 00:27

martin kjems <martinkjems@city.dk> wrote:

> Så vidt jeg har forstået så bliver der kun én CD med alle sprog til
> hele verden! Dvs at vi får OS X på samme tid som alle andre.

Der er desværre kun Mac OS X på nogle få hovedsprog på den cd,
der kommer d. 24. marts. Spørgsmålet er så, hvordan man får en dansk
version senere. Muligvis kan man blot opgradere med nogle sprogfiler i
stedet for at installere en komplet version som hidtil. Det oprindelig
spørgsmål med opgraderinger, kan jeg desværre ikke svare på.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-03-01 00:34

martin kjems <martinkjems@city.dk> wrote:

> Så vidt jeg har forstået så bliver der kun én CD med alle sprog til hele
> verden!
> Dvs at vi får OS X på samme tid som alle andre.

Nej desværre, dansk vil ikke være inkluderet i den version som sælges
fra d.24. Om dansk efterfølgende bliver tilbudt som en download bar
opdatering, eller i form af en ny CD vides endnu ikke.
De seneste rygter går også på at 24. marts versionen ikke vil indeholde
en DVD Player (recurse prioritereing) samt understøttelse af bærbare
(pga af fejl i powermanageren som i k60 kan brænde bundkortet på UMA
basserede bærbare af)
En feature komplet (DVD, iTunes, disc-burner, imovie osv) version med
dansk understøttelse ser vi nok ikke før til sommer hvor Apple vil
præinstallere Mac OS X.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Peter Gersmann

Dato : 06-03-01 07:45

In article <1eptmn5.1vsqbm21higusyN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Nej desværre, dansk vil ikke være inkluderet i den version som sælges
> fra d.24. Om dansk efterfølgende bliver tilbudt som en download bar
> opdatering, eller i form af en ny CD vides endnu ikke.

Se svar i anden tråd. Det vil ikke være videre sjovt med en dansk
opdatering til X, for klassisk vil fortsat være US.

Vh.
Peter Gersmann