Netdoktor - Hudlæge
Fra : vagn

Dato : 10-11-02 18:31

Er der nogen der kan svare på,om der er et sted, man kan sende billeder, af
udslet/eksem til en læge for at få konstateret om det er alvorligt eller ??

Mvh. Vagn

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 10-11-02 20:37

vagn wrote:

> Er der nogen der kan svare på,om der er et sted, man kan sende billeder, af
> udslet/eksem til en læge for at få konstateret om det er alvorligt eller ??

Nej, start ved din alm læge, og her tjekkes alt andet,
derefter får du speciallægehenvisning, og de aner grundlæggende
heller ikke noget, men behandler med det, der plejer at virke,
er du heldig, som jeg, bliver du indlagt på et sygehus, hvor der
er nogle interesserede læger, og her har du mulighed for at
arbejde lidt sammen om diagnosen..

Kan beskrives mere detaljeret.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen