Adapter
Fra : signe sørensen

Dato : 10-11-02 17:35

Hejsa.

Jeg skriver til jer, fordi jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig,

Jeg er på udkig efter en adapter til en bærbar mac.
Den skal bruges i Irak, men hvor dælen fremskaffer man sådan en.

Håber i kan hjælpe mig, for jeg er helt på bar bund-

Lidt teknisk information:
amp 1.8volt
max 24 watt amp

På forhånd tak

Med venlig Hilsen
Signe Sørensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-11-02 18:31

signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> wrote:

> Jeg er på udkig efter en adapter til en bærbar mac.
> Den skal bruges i Irak, men hvor dælen fremskaffer man sådan en.
> [...]

Du kan vel ikke give os lidt flere oplysninger? Hvad er det for en Mac?
Der har været mange bærbare Mac gennem tiden, og de bruger forskellige
transformatorer. For det er vel en transformator, du har brug for og
ikke bare en adapter til stikket?
Hvilken slags strøm har man i Irak, og hvordan ser stikkene ud?
Er det bare en anden slags stik, kan man masser af steder købe rejsesæt
med omformere til alverdens stik.
--
Henrik Münster
Esbjerg