nyt kort??
Fra : henriksen

Dato : 10-11-02 10:52

hej gruppe
jeg har et geforce2 mx 400 m. 64 mb ram, men den er begyndt at hakke i nye
spil
nu er sagen den at jeg ikke har flere tusinde kr. til et nyt kort, hvor stor
foreskel vil jeg få med et geforce 3, eller et af de billige geforce 4????

mit system er:
amd 1ghz
512 mb ram
geforce 2mx 400

mvh
tommy

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 10-11-02 11:26

Det er meget enkelt, læs de forskellige korthastigheder på dette link:

http://www17.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

Ryst herefter mulden op af lommerne, og find på www.edbpriser.dk hvad du kan
få for dine skillinger.

Din processor kan sagtens håndtere alle grafikkort.

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Michael Holm

Dato : 12-11-02 02:10

Palit Geforce4 TI4200 til 1300.- er IMHO best-buy for tiden. Hvis du ikke
har råd til det, så vent til du har.

--Michael