At gøre kur
Fra : goofy

Dato : 10-11-02 10:40

Hej NG

Vores hankat er ved at blive voksen, han der desværre begyndt at
strinte, og hvor gør han kur til vores ældre hunmis. Han ligger sig på
gulvet foran hende og prøver at indgyde sig " se er jeg kke dejlig"
ligger sig om på siden og skubber sig frem imod hende medens hun stille
og roligt trækker sig tilbage. Men han bliver afvist hver gang.
Herligt at se, herlig at få disse oplevelser.

Han gør det ikke på samme måde overfor vores anden hunmis, men nok fordi
hun stadig kun er en stor killing og hans bedste legekammerat.

Så er spørgsmplet skal/kan vi gøre noget ved han strinten?
Han skal ikke neutraliseres, da han skal bruges som vores nye avlshan,
men vi skal ikke have killinger før næste år.

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-11-02 13:12

> Så er spørgsmplet skal/kan vi gøre noget ved han strinten?
> Han skal ikke neutraliseres, da han skal bruges som vores nye avlshan,
> men vi skal ikke have killinger før næste år.

Ja så er der ikke meget andet at gøre end at vaske hans gris væk, jeg har
også strintende hanner, og vasker efter dem, skal også lige sige at deres
strinten har været værst da de var teenager, nu er det ikke så tit og værst
når damerne er i løbetid.

Jeg ved at nogen giver deres hankatte p-piller/p-sprøjter så det ikke skulle
være så slemt, men da de ikke er ude bivirkninger kan jeg ikke andbefale
dette.

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk