Miss Hong Kong + døtre
Fra : marianne hellemose

Dato : 10-11-02 10:22

Her gik jeg og troede at når man kom til et fremmed
land, ville man lige stikke en klo i jorden, før man
"rullede" sig ud.........NOPE, småtøserne er den grad
friske på lidt ballade, der skal hvæsses kløer på mig,
og som klatretræ er jeg bedre en det stillestående, men
med på moden er de, den lille sort/hvide opdagede
hurtigt at jeg manglede et hul i øret, så det prøvede hun at
udbedre, tsk tsk tsk, killinger ER killinger uanset hvor
og i hvilken højde de er kommet til verden.

Jeg tror at Miss Hong Kong har fundet ud af at jeg ikke er lige så farlig
som jeg ser ud til *GG* hun bliver i kassen når jeg er der oppe, men
trykker sig ikke og ser
ikke helt så vred ud, hun vender sig og stikker hovedet lidt frem så hun kan
holde øje med mig, hun er så smuk
og jeg håber virkelig at det lykkedes at overbevise hende
at mennesker også kan være gode.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 10-11-02 11:41

Hvad med nogle billeder af hende og børne?

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-11-02 12:29

Hej Miss Candy & Daniel
Der skal nok komme billeder, jeg vil bare give Miss
Hong Kong et par dage i fred og ro, til at vænne sig
til de nye omgivelser inden der skal "blitzes"

Fra : Birgitte

Dato : 10-11-02 14:47

Hej Marianne
Tænk,- uden at vide du havde taget Miss Hong Kong samt killinger til dig,-
drømte jeg dette inat
Jeg drømte, at du havde et lige så stort hjerte til at give dem en lige så
tryg opvægst som Tortie og killinger
Glædelig var min overraskelse, da jeg lige nu sidder og læser, at det hele
ikke kun var en drøm
Jeg er ret sikker på, at DU netop er den helt rigtige til at give hele
flokken en helt ny og bedre start på livet.
Held og lykke med dem
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aql8ep$nqt$1@sunsite.dk...

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 11-11-02 14:53

Hejsa,
Ja okay, jeg ved godt at dette her er lidt langt ude, men måske ville
prisnesse Alexandra være en interesseret aftager af Miss Hong Kong? ;)
Mvh
Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-11-02 17:47

Hej Vibeke
Det er nærliggende tanke, men Miss Hong Kong's
fortid som gadekat kræver nok at den nye ejer har en
del viden om katte, og med små børn ville jeg ikke umiddelbart synes at det
var smart, hun har nok overlevet
ved at være en "fighter" og hvis hun føler sig truet så
tror jeg at hun reagere som en vildkat.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 11-11-02 18:11

marianne hellemose skriver:

> [...]
> var smart, hun har nok overlevet
> ved at være en "fighter" og hvis hun føler sig truet så

Hihihi...nej det ville jo ikke se kønt ud på forsiden af Se&Hør:
Lilleprinsen skam-flænset af Hong Kong hittekat!

(- og så med Marianne som distributør!)
Hilsen Dorthe