medarbejderbredbaand
Fra : bo

Dato : 09-11-02 23:50

Interessant at læse om medarbejderbredbaand.dk et nyt produkt fra denne udbyder bare
til orientering

vh bo

Fra : Simon Skals

Dato : 10-11-02 03:09

It seems bo wrote:
> Interessant at læse om medarbejderbredbaand.dk et nyt produkt fra denne udbyder bare
> til orientering

En mand ved navn "ole" har allerede været så venlig at 'orientere'
gruppen om bemeldte hjemmeside.

Han skriver i øvrigt fra samme IP-adresse som dig og har en email-
adresse, der ligner din.

Måske skulle du tage en snak med "thomas", "morten", "jonas"
eller hvad jeres øvrige medarbejdere måtte hedde og meddele dem,
at de ikke behøver at 'orientere' nyhedsgrupperne yderligere.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jesper Monsted

Dato : 10-11-02 18:53

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote in news:slrnasrfun.16cj.spam@www.gid.dk:
[snip]
> Måske skulle du tage en snak med "thomas", "morten", "jonas"
> eller hvad jeres øvrige medarbejdere måtte hedde og meddele dem,
> at de ikke behøver at 'orientere' nyhedsgrupperne yderligere.

Jeg tør godt love at det ikke er en TDC-marketing-kampagne.

Hvis nogen kan bevise at jeg tager fejl skal jeg personligt finde den
marketingmand der har fundet på det og brække hans fingre.

--
/Jesper, der blah blah uofficielt blah

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-02 03:09

"bo" <bolten@of[XXX]ir.dk> skrev :

>Interessant at læse om medarbejderbredbaand.dk et nyt produkt fra denne udbyder bare
>til orientering

Nu spammer du for anden gang denne gruppe, hvad er formålet?

Reklamer hører hjemme i markedsgrupper.

Så slet dine indlæg.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-11-02 01:15

"bo" <bolten@of[XXX]ir.dk> skrev i en meddelelse
> Interessant at læse om medarbejderbredbaand.dk et nyt produkt fra
denne udbyder bare
> til orientering

Skidtet virker jo ikke. (Siden kan ikke findes). Derimod findes der et
sub-domæne som starter med www.

Benny Nissen
www.bennynissen.dk