Pladevats-pels !!!
Fra : Holm

Dato : 09-11-02 20:55

Kære NG

Hvordan kan nogen få sig til at aflevere sin hund til operation hos dyrlægen
, når den har en pels som minder om pladevat i flere lag ??

Jeg er bare SÅ gal , og ked af det på hundens vegne , at jeg er nødt til at
sige det højt.
Hunden var en blanding og den havde en pels med meget underuld som kræver
megen pelspleje.
Det var umuligt at mærke dens hud under alle pladerne , klumperne og
filterknuderne.
Det er mig en gåde hvordan dens ejere opdagede de "vorter/knuder" den havde
på huden som skulle fjernes....

Derudover var dens negle fuldstændigt deforme , ved at gro ind i
trædepuderne og snoede.

Jammen for p....!!!!

Hvordan kan man sige " : åh, vores hund betyder ALT for os " og så aflevere
en så misplejet hund ???

Jeg er meget vred over den oplevelse , og jeg undrer mig over hvordan nogle
mennesker ignorerer deres hund sådan.
Igen vil jeg gerne påpege at nogle hundeejere er bange for deres hunde , og
det skulle ikke undre mig om de her var nogle af slagsen , for vovse var
virkelig god til at knurre og spille op når den skulle noget den ikke brød
sig om....
Jeg tror desværre ofte at det er et problem for hundeejere , at de
simpelthen er for bange for at tage fat i deres egen hund , soignere den og
hvad der ellers skal foregå med den .Jeg er bare stødt på det utallige gange

......vi kan ikke tage kødbenet fra Fido ...vi kan ikke klippe negle...vi kan
ikke kigge Fido i ørerne ....vi kan ikke børste Fido....vi kan ikke få Fido
til at høre efter ,....for så bider Fido jo.....
Og så er det jo lettest at give op , og ignorere alle advarselslamper!!

Jammen man kan bare ikke have en hund man er utryg ved , eller direkte bange
for , for så har den hund altså magten , og så er det der sker, hvad der
desværre ofte sker Fido bider nogen !!!!!!!

Her var det så pelsen det var gået ud over .
Dovenskab og ligegyldighed kunne også sagtens være årsagen , men hvad end
årsagen er til en SÅ grum mis-pleje...der er bare INGEN undskyldning...der
findes hundefrisører, og dyrlæger kan også klippe en hund i bund i narkose
hvis det er det der skal til....og det skulle der i høj grad i det her
tilfælde!!

Da den skulle hjem kunne den da i det mindste stå ordentligt på sine poter
uden klumper i "sokkerne"
og uden negle der skrabede gulvet inde under trædepuderne.....føj siger jeg
bare!!
Det er sør´me trist at se sådan en hund....

Vil man ikke bruge timer på at børste sin hund så skal man sørge for at
vælge en korthåret race......igen en grund til at tænke sig rigtig godt om
før man køber en hund ....pyh....

Med tanker til alle frisør-hungrende hunde :0))

Holm

Fra : x Vuf x

Dato : 09-11-02 23:27

Sat, 9 Nov 2002 20:55:03 +0100, Holm wrote:

> [...]
>sige det højt.
>Med tanker til alle frisør-hungrende hunde :0))

Ja jeg må jo ikke la' dit indlæg stå, men for hulen da
hvor jeg forstår din vrede! Sådan noget svineri!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-11-02 00:39

Jeg håber I klippende pelsen af og studsede kløerne samt tog en samtale med
ejeren

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats