Vinterhi
Fra : Gismo

Dato : 08-11-02 16:53

Hvad er det rigtige at gøre men hensyn til mørklægningsgardiner, skal de
være rullet for eller fra?
og hvorfor.

Gismo.

Fra : PHK

Dato : 09-11-02 17:07

"Gismo" <ksgkklg@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det rigtige at gøre men hensyn til mørklægningsgardiner, skal de
> være rullet for eller fra?

Fra

> og hvorfor.

Fordi der ellers danner sig kondensvand imellem gardinerne og vinduet.

--
_
|_|

Fra : Gert A. Petersen

Dato : 10-11-02 17:34

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Fra

> Fordi der ellers danner sig kondensvand imellem gardinerne og vinduet.

Og fjedrene bliver slappe..

Mvh.

Gert

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-11-02 15:11

I meddelelsen news:aqm1q0$28dg$1@news.cybercity.dk
Skrev Gert A. Petersen :

> Og fjedrene bliver slappe..

Og vinylbasen i rullegardinerde tåler ikke den voldsomme solopvarmning
så godt (i så lang tid som der er tale om ved en "opbevaring")

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Bruger du Outlook Express - så brug denne:
http://flash.to/oe-quotefix