Tiscali support
Fra : PA

Dato : 09-11-02 14:17

Jeg har flere gange prøvet at få fat på support hos Tiscali uden held.
Jeg kører en hjemmeside for vores firma som efter ISO 9002, kræver en
mindre opdatering nu og her.
Jeg har ikke opdateret i lang tid da det hele kører af sig selv, men da jeg
skulle
opdatere, virkede mit login ikke på FTP serveren og vores ID nummer virker
heller ikke
nogen steder. Hva' fanden gør man i sådan en situation, når jeg ikke kan få
kontakt med Tiscali?
Jeg har tænkt på at flytte domænet til anden udbyder. Kan det gøres hurtigt
og smertefrit udenom
Tiscali?
Jeg synes det er under al kritik at supporten fortæller at alle linier er
optaget, og derefter smider
røret på. Hva fanden er det for en holdning overfor erhvervskunder ?
--
PA

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-11-02 14:26

On Sat, 9 Nov 2002 14:17:06 +0100
"PA" <box5000@post1.tele.dk> wrote:
> [...]
> er optaget, og derefter smider
> røret på. Hva fanden er det for en holdning overfor erhvervskunder ?

husk at brugernavn nu er bruger@domæne.tld i stedet for bare bruger
f.eks. dom12345@mydomain.dk i stedet for dom12345
Desuden så mener jeg ikke du skal se på erhvervskunder som vigtigere end
private kunder. Folkene betaler jo det samme som dig for deres service.
..
Men ja supporten er den værste gang lort jeg længe har set og jeg
fatter ikke at nogen ledelse vil være det bekendt over for deres kunder.

Fra : A.I.

Dato : 10-11-02 13:08

> Men ja supporten er den værste gang lort jeg længe har set og jeg
> fatter ikke at nogen ledelse vil være det bekendt over for deres kunder.

.....næ det er sgu' ret tynd!!!

jeg har 2 gange været ude for over en ½ times ventetid i telefonen, på en
helt almindelig onsdag, hvor ethvert firma med respekt for sig selv,
medabejderne og ikke mindst kunderne, har en god bemandning på.......men
tilsynladende ikke hos Tis ka' jeg li'.

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 11-11-02 01:02

On Sat, 9 Nov 2002 14:25:34 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>Desuden så mener jeg ikke du skal se på erhvervskunder som vigtigere end
>private kunder.

Som domæne/hosting kunde ved Tiscali er det et erhvervsprodukt og man
har mulighed for at kontakte erhverssupporten, som ikke har
nævneværdig ventetid i forhold til den almindelige support.

(Det er en del af produktet)

>Folkene betaler jo det samme som dig for deres service.

En sandhed med modifikationer.

--
Morten!

Fra : John Sahl

Dato : 09-11-02 15:28

PA wrote:
> Jeg har ikke opdateret i lang tid da det hele kører af sig selv, men
> da jeg skulle
> opdatere, virkede mit login ikke på FTP serveren og vores ID nummer
> virker heller ikke

Hvilket domæne er der tale om? Husk som Kim siger at bruge det
korrekte login som nu er gammeltbrugernavn@domænenavn.tld

Dette er i også blevet underrettet om i varslingsmailen ultimo februar 2002

Virker det stadig ikke så ring til erhvervsupporten på 38147035 mellem
9-17 på mandag. Eller smid mig en mail med relevante oplysninger og jeg
følger op på det mandag når jeg igen er på min pind inde på jobbet.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi afslører listen over deltagerne i Robinsonfinalen

Fra : CK

Dato : 09-11-02 16:28

Helt sikkert, det som sker nu at alle seriøse kender langsomt går til andre
og mere seriøse ADSL Lev.

Tiscali er out !.

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 09-11-02 17:03

jow det hele 5 måneder om at godkende en opsigelse og så for længe den til
den 4-2-2002.

Øh smart nok så kommer der penge i den slukne måske tomme kasse.

Hilsen

Johnny

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-11-02 09:21

On Mon, 11 Nov 2002 01:01:58 +0100
Morten Kjær Nielsen <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:
[snip]
> [...]
> har mulighed for at kontakte erhverssupporten, som ikke har
> nævneværdig ventetid i forhold til den almindelige support.

Det er bl.a. denne support jeg flere gange har opgivet at få fat på.

> En sandhed med modifikationer.

Du kan da købe de samme ydelser som både privat og erhvervskunde hvis
jeg ikke læser helt forkert på deres side.
Prisen er så vidt jeg kan se også den samme

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 11-11-02 09:31

On Mon, 11 Nov 2002 09:20:38 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>Det er bl.a. denne support jeg flere gange har opgivet at få fat på.

Det forstå jeg så ikke. (Medmindre det var i perioden efter
systemskiftet).

>Du kan da købe de samme ydelser som både privat og erhvervskunde hvis
>jeg ikke læser helt forkert på deres side.

Nu taler vi specifikt om domænbe/hosting, og så vil jeg blot henføre
til hvad jeg skrev tidligere.
--
Morten!

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-11-02 09:48

On Mon, 11 Nov 2002 09:31:07 +0100
Morten Kjaer Nielsen <nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:

> Det forstå jeg så ikke. (Medmindre det var i perioden efter
> systemskiftet).

Det er sket min. 4 gange siden Tiscali overtog, og senest for en uges
tid siden. Røret blev der blot lagt på efter at en telefonsvarer havde
sagt noget ala:
Der er ingen ledige linjer, prøv igen senere!<rør lagt på>
(ikke helt sådan men princippet er det samme)

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 11-11-02 10:33

On Mon, 11 Nov 2002 09:48:25 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>Røret blev der blot lagt på efter at en telefonsvarer havde
>sagt noget ala:

Det kan ikke ske på erhvervssupport linien. Jeg tror du ringer til en
anden line.

--
Morten!

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-11-02 11:00

On Mon, 11 Nov 2002 10:33:15 +0100
Morten Kjaer Nielsen <nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:

> Det kan ikke ske på erhvervssupport linien. Jeg tror du ringer til en
> anden line.

Det var et nummer jeg tidligere har fået tilsendt af en
erhvervssupporter (har det ikke lige her, men mener det var noget ala
3841 7030).

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 11-11-02 11:20

On Mon, 11 Nov 2002 10:59:38 +0100, Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

>Det var et nummer jeg tidligere har fået tilsendt af en
>erhvervssupporter (har det ikke lige her, men mener det var noget ala
>3841 7030).

Ja, det skriver du, jeg fastholder hvad jeg skrev.

eod
--
Morten!