Mørke tænder
Fra : Pita

Dato : 09-11-02 12:36

Jeg var for knap en måned siden ude for et uheld, hvor jeg slog min ene
fortand kraft (løs af anden grad) jeg synes næsten ikke den sidder løs mere.
Men nu kan jeg se foroven på tanden, altså oppe mod ganen at den er blevet
mørkere, nærmest farveløs - altså det hvide er forsvundet. Hvad kan det
skyldes? Er ´kan man gøre ved det? Er tanden ved at "dø"?

--
Pita

Fra : Cartman

Dato : 13-11-02 20:51

"Pita" skrev d. 09-11-02 12:36 dette indlæg :
> [...]
det
> skyldes? Er ´kan man gøre ved det? Er tanden ved at "dø"?

Tanden er sandsynligvis "død", og det kan du ikke gøre noget ved, udover
at få en krone monteret.Hvad med en fritidsulykkesforsikring, har du en
sådan?
MVH Cartman

http://www.kandu.dk/