Tiscali er bare skod
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 09-11-02 13:08

Hej alle

Læs lige dette mener sku snart de må tage sig sammmen de kære Tiscali folk
(eller den ene der er tilbage *G*)

Juhuu endelig fik jeg det stykke papir jeg ventede på sendte dem en
opsigelse pr. 3-6-2002. har rykket adsellige gange siden septemer p.g.a. at
de forsat sender regninger.

Nu sender de så en opsigelse med en dato 4-11-2002 og og en endelig
afslutning 4-2-2003.

Og nu gider jeg sku ikke mere har haft så meget skriveri og der har været så
mange fejl at jeg også dengang oplyste at jeg ikke så deres forpligtelser
opfyldt og derfor ikke mener at jeg har 3 måneders opsigelse.

Så nu er der sendt en regning afsted til dem på det beløb jeg mener at have
mistet i tid så må vi jo se om de betaler den ellers betaler jeg heller ikke
mit syldige beløb.

Ps. de skylder mig flere penge end jeg skylder dem.

Med venlig hilsen

Johnny Pedersen

Fra : David P. Hansen

Dato : 09-11-02 13:45

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 09-11-02 17:00

"David P. Hansen" <dave@diku.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]

> Har du læst §11 i [1] ?
>
> "...dog således at Tiscali ikke ifalder ansvar for driftstab, tabt
> arbejdsfortjeneste eller andet indirekte tab..."
>
> Så jeg tvivler på at den regning du har sendt til dem "holder i retten".

> Tvivler jeg på.
>
> /david
>
> [1] http://privat.tiscali.dk/adsl/256128modem/betingelser.php - eller
> hvilke betingelser det måtte være du har godkendt ved bestillingen af
> produktet.

muligt men de har ikke overholdt deres abbonements betingelser, og blot
smidt min opsigelse væk den 3-6-202 hvorfor jeg ikke acceptere at opsigelsen
først registreres den 6-11-2002.

og ja jeg har gentagne gange bedt om en bekræftelse på opsigelsen uden held
derfor.

Det kan godt være den ikke holder i retten men noget må man sku da gøre, for
at få sådan et firma til at vågne.

Hilsen

Johnny

Fra : [2600] Benny Sorense~

Dato : 30-11-02 17:02

Kan du ikke sende mig en mail?

Jeg har en historie at fortælle dig om Tiscali:

Send mail på cjt(slet_dette_i_parantes_tak)@callisto.dk