AsusGF4 TV-out problem
Fra : Jesper

Dato : 09-11-02 03:44

Hej´sa
Jeg har et lidt mærkeligt problem, når jeg kobler GF4 til mit TV uden lyd
har jeg farver, men såsnart jeg sætter jackstiket til mit lydkort så
forsvinder farverne, hvad f**** sker der??

På forhånd tak
Jesper

Fra : Thomas Dorf Nielsen

Dato : 17-11-02 16:07

On Sat, 9 Nov 2002 03:43:30 +0100, "Jesper" <jesperts@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeg har et lidt mærkeligt problem, når jeg kobler GF4 til mit TV uden lyd
>har jeg farver, men såsnart jeg sætter jackstiket til mit lydkort så

Undskyld jeg spørger, men kom der nogle svar på den? (Jeg kan ikke finde
nogen...)

Jeg har nøjagtig det samme problem med et gammelt TNT2 kort. For at øge
forvirringen yderligere forsvinder farverne kun, når jeg sætter den ene
stereokanal til. Når jeg sætter den anden til, bliver farverne "bare"
lidt svagere...!

Nogle bud?!

/dorf