Meget billige DVD film fra cdon.com
Fra : Martin Andersen

Dato : 08-11-02 23:54

Hvis man bestiller i Sverige kan man få alle Hannibal "the cannibal" film
til knap 400 kr. Og hvis man er ligeglad med om det er region 2.

1555500703 Hannibal - Limited Edition (2 Disc) 1 129 kr 129 kr

1555502833 När lammen tystnar - Special Edition 1 159 kr 159 kr

2000036 Röda Draken - Collectors Edition 1 89 kr 89 kr

Ganske billigt når der er en pæn stak ekstramateriale ved siden af..

Bemærk at det er svenske priser, i alt 409 med fragt(29 sek)

Og når den nye Red Dragon kommer så kunne det også være man skulle overveje
cdon.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-11-02 00:45

On Fri, 08 Nov 2002 22:54:21 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen@telia.com> wrote:

> [...]
>
>Bemærk at det er svenske priser, i alt 409 med fragt(29 sek)
>

>Og når den nye Red Dragon kommer så kunne det også være man skulle overveje

Nedturen er bare at det er svenske covers Det gider jeg altså ikke.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-11-02 16:49

On Fri, 08 Nov 2002 22:54:21 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen@telia.com> wrote:

Hvorfor ikke købe dem med danske covers til 357,- kr. gratis levering?

Hannibal http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6345

Ondskabens Øjne http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6706

Manhunter http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7908

mvh

MA

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-11-02 17:04

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> <15andersen@telia.com> wrote:
>
> Hvorfor ikke købe dem med danske covers til 357,- kr. gratis levering?

Den svenske krone ligger cirka 20% under den danske så faktisk er Dvdoo
dyrere hvis du omregner til svensk pris

Fra : Martin Møller

Dato : 10-11-02 18:45

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> skrev i en meddelelse
> "Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den svenske krone ligger cirka 20% under den danske så faktisk er Dvdoo
> dyrere hvis du omregner til svensk pris

Og desuden er Manhunter ikke Red Dragon med Anthony Hopkins. Og det var jo
det den oprindelige tråd gik på.

Martin

Fra : Herold

Dato : 11-11-02 12:27

> Og desuden er Manhunter ikke Red Dragon med Anthony Hopkins. Og det var jo
> det den oprindelige tråd gik på.

Ikke hvis du kigger på det oprindelige indlæg, hvor der står:

"Og når den nye Red Dragon kommer så kunne det også være man skulle overveje
cdon.com"

:)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-11-02 13:14

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Og desuden er Manhunter ikke Red Dragon med Anthony Hopkins. Og det var jo
> det den oprindelige tråd gik på.

Nå. Hvilken tråd var det så?

"Röda Draken", som blev nævnt i denne her tråd, er den svenske titel for
Manhunter.

MVH
Jens

Fra : Lars Hoffmann