Håndklæder og viskestykker
Fra : Helle Nielsen

Dato : 08-11-02 20:43

Hej.

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at henvende sig i men jeg prøver
alligevel.

Jeg er møgtræt af mine håndklæder og viskestykker!! De suger ikke ret meget
fordi de er nye. De er blevet vasket ved kogevask - dog uden skyllemiddel og
alligevel er de ikke meget bevendt. Hvad kan man gøre for at få nye
håndklæder og viskestykker til at suge mere? jeg bruger tørrestativ da jeg
ingen tørretumbler har.

Mvh Helle

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-11-02 21:43

> [...]
> alligevel er de ikke meget bevendt. Hvad kan man gøre for at få nye
> håndklæder og viskestykker til at suge mere? jeg bruger tørrestativ da jeg

Du kogevasker dem i saltvand - et par spiseskefulde til en maskine. Ingen
sæbe og ingen skyllemiddel. Lad dem lufttørre HELT, og gentag så. Nu har du
de lækreste, sugende håndklæder

Mvh Maria

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 12-11-02 22:07

On Mon, 11 Nov 2002 21:43:10 +0100, "Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
>sæbe og ingen skyllemiddel. Lad dem lufttørre HELT, og gentag så. Nu har du

Kun såfremt de er af bomuld e.l. - kunststofbaserede stoffer kommer næppe til at
suge ordentligt.
--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen