Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SØGES: Driver til Sony Cyper-chot DSC-50
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 08-11-02 20:08

Hej
Jeg kan desvære ikke finde min cdrom som var med mit kamera, jeg er lige ved
at tro at jeg har smidt den fordi jeg ikke kunne bruge programmerne der var
på den, jeg bruger i stedet for programmer fra HP.
USB Driveren skulle hedde SPVD-004.
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde den, uden at jeg skal
registreres med alle mulige oplysninger, det har jeg nemlig ikke lyst til.
eller måske er der en der vil sende den til mig som en vedhæftet.
VH Jørn

Fra : ha

Dato : 08-11-02 20:57

> [...]
> HP. USB Driveren skulle hedde SPVD-004.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde den,

Der er måske noget du kan bruge på
http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag/cybershot/softupdates/

> uden at jeg
> skal registreres med alle mulige oplysninger, det har jeg nemlig ikke
> lyst til. eller måske er der en der vil sende den til mig som en
vedhæftet.

Nu er det jo nok ikke "alt muligt" om dig der evt. registreres,
almindeligvis
er det kun navn og emailadresse, så man har jo ret frie hænder hvad det
angår.

mvh
ha

Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 08-11-02 21:27

Hej
Desvære kunne jeg ikke finde en driver til netop det kamera, som er en
DSC-P50, Pét glemte jeg i overskriften.
Vh Jørn

Fra : Anker

Dato : 08-11-02 22:17

Hej
Prøv at smide ovennævnte i Google og du finder denne:
http://www.usb-drivers.com/drivers/60/60642.htm
plus flere.

--
Mvh.