Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia GF2 Hjæælp!!
Fra : Mike

Dato : 08-11-02 16:00

Hej NG

Jeg er en "lykkelig" ejer af et GF2 MX400 32MB RAM, og har problemer med en
del af mine spil. Problemet er at når jeg spiller, går spillet pludselig ned
(efter kort tid), og jeg bliver sendt direkte tilbage til skrivebordet, som
om ingen ting var hændt.

Grafikkortet er en model uden køleblæser, men er i stedet udstyret med en
slags køleflade på processoren, som jeg ikke kan huske hvad hedder... Ergo
har jeg selv mistanke til at det muligvis kunne være fordi at processoren
bliver for varm, men jeg håber på at det ikke er problemet. Er det noget som
jeg skal indstille korrekt i enten BIOS eller i avanceret egenskaber??

Jeg har forsøgt at stille ned for kvaliteten, for at undgå at belaste
processoren for meget, og jeg har opgraderet min BIOS.

Mit system: Pentium 2, 266 Mhz, 192 MB RAM, AGP x1, WinME

MVH
Mike

---