3000 kvinder sexmisbrugt af Mosegaard
Fra : Anonymous

Dato : 01-01-70 02:00

Ifølge bog, der kommer på mandag, har forfatteren til Uhyret fra Betlehem sex-misbrugt
3000 kvinder.
http://www.djh.dk/ajour/books/godnethistorier.html
Virkelig ulækkert... jeg har bogen til anmeldelse, og i et mega-interview med
mosemanden om et liv som spammer urineres der i spandevis på dumme internet-brugere,
som åbenbart skal med i en klog bog, han selv er ved at skrive.

--
Jacob Kruuse
http://www.kristeligt-dagblad.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-11-02 14:51

Anonymous <cripto@ecn.org> writes:

> Ifølge bog, der kommer på mandag, har forfatteren til Uhyret fra Betlehem sex-misbrugt

Mosegårdreklametid igen.

Til eventuelt nytilkomne - ignorer det. Det er kun for at få gratis reklame.
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-02 14:56

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Mosegårdreklametid igen.
>
> Til eventuelt nytilkomne - ignorer det. Det er kun for at få gratis
> reklame.

Jeg er egentlig mest interesseret i, hvorfor det her også er sendt til
hundegruppen. Er de stakkels dyr også blevet misbrugt?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 08-11-02 18:11

Henrik Münster wrote:

> Jeg er egentlig mest interesseret i, hvorfor det her også er sendt til
> hundegruppen. Er de stakkels dyr også blevet misbrugt?

Pas nu på at Hr. Mosegård ikke får nogle gode ideer, hans filosofi er jo
helt klart "Hellere dårlig omtale end slet ingen".
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Claus

Dato : 08-11-02 14:57

in article 40d7ea1f4e8b232fe91883e5883d918d@ecn.org, Anonymous at
cripto@ecn.org wrote on 08/11/02 14:45:

> [...]
> internet-brugere,
> som åbenbart skal med i en klog bog, han selv er ved at skrive.

Hvor er relevanten til dette forum?
Claus Vinnich
Bramming

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-11-02 23:35

Hej Claus

Hvilken af dem? - idioten har x-postet til 5! - Det, jeg synes er mere betænkelig
er, at han tilsyneladende giver sig ud for at have tilknytning til bl.a. KD, hvad
han absolut _IKKE_ har!

mvh. Erik Richard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-02 13:31

"Erik Richard Sørensen" <kml.ers@mail1.stofanet.dk> wrote in message
er, at han tilsyneladende giver sig ud for at have tilknytning til bl.a. KD,
hvad
han absolut _IKKE_ har!

Hvor giver han sig ud for at have tilknytning til KD ?

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen