hunkat steriliseres
Fra : jane

Dato : 28-02-01 21:31

Hej!

Nu skal min elskede lille mis snart steriliseres, og jeg vil lige høre, hvor
mange dage sådan et indgreb kan mærkes på katten. Jeg har fri selve dagen
hvor det skal gøres, men overvejer også at tage fri næste dag - synes det er
synd at hun skal være alene hjemme, hvis hun ikke er på toppen

Hilsen (en urolig) jannie

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-02-01 21:36

Hej Jannie
Hvis du har muligheden synes jeg at du skal
tage fri dagen efter også, mange har ikke muligheden
og det går fint alligevel, men jeg er sikker på at katten
vil være glad for at du er hos hende til hun er helt på
mærkerne igen

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : connie-toft

Dato : 28-02-01 21:54

Hej Jane
Jeg fik min hunkat Ruth steriliseret om torsdagen, sådan at jeg kunne hente
hende om eftermiddagen, derefter havde jeg fri fredag, sådan jeg kunne være
hos hende. Det hele forløb meget nemt, hun var godt nok lidt omtåget og
tumlede da også lidt forvirret omkring, men sidst på aftenen om torsdagen
havde hun det fint. Hun spiste, var i bakken uden problemer, men det var nu
rart at have fri fredag, måske mere for mig end hende. Så pøj pøj herfra.
Hilsen Connie & Co.

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 28-02-01 21:58

Min kat rørte sig nærmest ikke ud af flækken i 3 dage men hun fik osgså
ordnet navlebrok i samme omgang så såret var jo så meget større. Men min
erfaring var at hun helst ville være alene indtil hun begyndte at få det
bedre. Men katte er jo meget forskellige.

Tina