eWIRE
Fra : Lars Hansen

Dato : 07-11-02 14:26

Det er sgu sjovere, når der er lidt gryyn på højkant! Jeg har brugt eWIRE
til at sende småpenge med i spil, som jeg har tabt på nettet. Udfordring
anyone???

Fra : Andrew

Dato : 07-11-02 22:58

> Det er sgu sjovere, når der er lidt gryyn på højkant! Jeg har brugt eWIRE
> til at sende småpenge med i spil, som jeg har tabt på nettet. Udfordring
> anyone???

DET kan du glemme!!!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 08-11-02 19:03

hehe... glæder mig til at køre mod dig i Grand Prix Legends, du må gerne
vælge bil & bane ;)

Mikkel
http://www.raceimcentral.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-11-02 17:34

pas nu på Mikkel det kunne jo være et dæknavn for PA ;)

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 11-11-02 14:31

ups... good thinking Peter !
Men nu er PA jo ikke GPL Rank Kongen længere, så det burde være Sune Nielsen
der dækkede sig ind ;)

Mikkel