.bin åbnes m. Toast,- hvorfor
Fra : Per Madsen

Dato : 07-11-02 01:32

Hvorfor åbnes Toast når jeg dobb.klikker på dl .bin filer? Det forstår
jeg ikke ! Har dl Office servicepack 2 som kommer som .bin fil, og Toast
launches når jeg dobb. klikker på filen!!

Per

Fra : Peter Kiil

Dato : 07-11-02 01:39

in article 1fl984j.1p30a15vs223eN%permand@cool.dk, Per Madsen at
permand@cool.dk wrote on 07/11/02 1:32:

> [...]
> jeg ikke ! Har dl Office servicepack 2 som kommer som .bin fil, og Toast
> launches når jeg dobb. klikker på filen!!

Højre eller ctrl. klik på filen og vælg 'Open with', eller tag info på filen
og vælg 'Open with' og 'change all' for at gøre dit valg gældende for alle
..bin filer. Disk images hedder ofte .bin på pc'ere, derfor Toast
forvirringen.

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : Per Madsen

Dato : 07-11-02 01:43

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> [...]
> og vælg 'Open with' og 'change all' for at gøre dit valg gældende for alle
> .bin filer. Disk images hedder ofte .bin på pc'ere, derfor Toast

OK, tak for det!

P.S. Officeprogrammerne forekommer at køre dobbelt så hurtigt efter
updaten,- Spitze