Nogen forklaring.
Fra : Hønemor

Dato : 06-11-02 23:45

Hejsa.
Jeg har fået et stort problem.
Da jeg i tirsdags åbnede FrontPage, åbnede den på " ny side 1" og markøren
var frosset fast og jeg kunne ikke bruge programmet....Genstartede med samme
problem.
1. Afinstallerede programmet og kørte det ind igen......Samme problem.
2. Afinstallerede så både program og windows og kørte ind igen .....Samme
problem.
3. Det er kun FrontPage der volder problemer og ingen andre programmer.
4. Når FrontPage står der på side 1 med en frosset markør, står den bare
ligeså stille og tikker.
5. Er der nogen, som ved hvad problemet kan være og hvordan det evt. kan
løses ?

Det er ikke så længe siden jeg formaterede hardisken, så det skulle ikke
være der problemet lå.
KH Hønemor

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 04-02-03 12:54

Hejsa Hønemor

Jeg har været ude for det samme, og det hjælper for det meste at køre en
stor Scandisk.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

There are easier things in life than finding a good man... like nailing
jello to a tree, for instance.
http://praxis-it.dk/
http://praxis-it.dk/humor/
http://praxis-it.dk/chezannette/