Freja printerkat
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 06-11-02 23:10

Hej Gruppe

Efter nogen tid på sidelinien vil jeg lige komme med et lille bidrag.

Nu skulle jeg jo lige printe nogen grafer ud og vupti hvem sidder og kigger
nysgeringt ind i printere. Hvad sker der der inde? Sikke nogen mærkelige
lyde (printeren står på et lille bor) Freja sidder på numsen som en anden
hund og poterne forand sig som en lille kænguru. Det der med printere er
altså bare spændene!!! Jeg ville ønske i kunne se det, det er noget så
komisk

Mvh Tina
(og Freja der igen åbner døren efter hun har fundet ud af teknikken for et
par dage sidden)

Fra : Kate

Dato : 06-11-02 23:18

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> wrote in

> Det der med printere er
> altså bare spændene!!!

Jeps, jeg må også pille Mowgli ud af printeren hver gang jeg bruger den
Tidligere var også Lante mægtigt interesseret, men det er gået
over. Det ser umådeligt sjovt ud når katten står der og fisker efter
printerhoved og papir, men jeg forlader aldrig rummet når printeren
arbejder, af samme grund.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 06-11-02 23:46

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> wrote in

arbejder, af samme grund.

Det samme her og især fordi jeg risikere bilet klip i mit nyudprintede papir
hvis jeg ikke passer på. Freja kunne godt ansættes som tog konduktør!!

Mvh Tina

Fra : Jan Holm

Dato : 07-11-02 09:05

> Det samme her og især fordi jeg risikere bilet klip i mit nyudprintede papir
> hvis jeg ikke passer på. Freja kunne godt ansættes som tog konduktør!!
> Mvh Tina

Vores Magda (RIP) gjorde det også. Det er en rimelig lukket printer
men han sad der med hele hovedet derinde og hans øjne fulgte
printerhovedet. Som at se tennis hvor hovede kører fra side til
side. Engang imellem røg der lige en pote ind for at fange den
der spændende ting der fræsese rundt derinde. Stor underholdning.

Mvh
Jan Holm

Fra : FER

Dato : 06-11-02 23:51

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> wrote in message
> [...]
> hund og poterne forand sig som en lille kænguru. Det der med printere er
> altså bare spændene!!! Jeg ville ønske i kunne se det, det er noget så

Bliver lige nød til atsmide et pic af mine forældres kat Chili i binæer
gruppen.....

mvh Tommy Fer

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-11-02 08:24

> Bliver lige nød til atsmide et pic af mine forældres kat Chili i binæer
> gruppen.....
>
> mvh Tommy Fer

Øv :( Kan du ikke (osse) smide det et sted hvor vi alle sammen kan se
det? Har du ikke en profil her? for så kan du da lægge den i dit
fotoalbum her :)

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen - der IKKE kan se dk.binaer....
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-11-02 08:24