GPRS og Telmore ?!?
Fra : Morten Juel

Dato : 06-11-02 20:40

Kan man slet ikke det ! ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Søren Blom

Dato : 06-11-02 21:14

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev
> Kan man slet ikke det ! ??

Nej, men det skulle være på vej, men hvornår vides ikke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 06-11-02 22:55

> Æv og så har man lige fået sin 6510

Har tidligere hørt, at der kan laves en tillægsaftale hos TDC, men det
koster vidst 175,- pr kvartal.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-11-02 11:42

> Har tidligere hørt, at der kan laves en tillægsaftale hos TDC, men det
> koster vidst 175,- pr kvartal.

Det kan der stadig (snakkede med dem igår), men jeg kan ikke huske prisen

/A

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-11-02 19:13

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk>
wrote in news:aqc348$j01$1@sunsite.dk

> Har tidligere hørt, at der kan laves en tillægsaftale hos TDC,
> men det koster vidst 175,- pr kvartal.

Og kræver at man skifter simkort hvis man skal bruge det ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-11-02 23:34

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> wrote in message
> "Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk>
> wrote in news:aqc348$j01$1@sunsite.dk

> Og kræver at man skifter simkort hvis man skal bruge det ?

Nej, det tror jeg bestemt ikke, men jeg har ikke selv GPRS så du bliver nødt
til at snakke med TDC Mobil om det.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 08-11-02 14:20

> Og kræver at man skifter simkort hvis man skal bruge det ?

Nej !

Fra : Ole Sahl

Dato : 10-11-02 12:13

On Wed, 6 Nov 2002 21:14:18 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Nej, men det skulle være på vej, men hvornår vides ikke.

ok her kommer lige et svar som jeg har fået fra Telmore support ang.
subject idag......

------------ Snip Telmore Support Jacob ---------------
Som du ved kan TELMORE lige pt. ikke tilbyde GPRS. og for at være helt
ærlig er det nok heller ikke en af de ting som ligger først for på
tegnebrættet. Den primære grund til at TELMORE pt. ikke kan tilbyde
GPRS er at der skal et specielt system til at taksere det da det jo
ikke takseres for trafik pr. min, men pr. byte.
------------ Snip Telmore Support Jacob ---------------

må da nok indrømme at et sådan svar ikke er noget der får mig til at
blive hos Telmore.

Jeg overvejer for tiden hvor vigtigt det er for mig at få GPRS
muligheden. Og dette trækker bestemt ned i min betragtning af Telmore
som en seriøs konkurent til de fleste andre på markedet.

Ole Sahl

Ole Sahl
www.MandeZonen.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 10-11-02 15:09

"Ole Sahl" <webadmin@mandezonen.dk> skrev

> må da nok indrømme at et sådan svar ikke er noget der får mig til at
> blive hos Telmore.
>
> Jeg overvejer for tiden hvor vigtigt det er for mig at få GPRS
> muligheden.

Jamen hvis du mener at du har brug for GPRS, så står det dig jo frit for at
finde et andet selskab.
Du kan samligne det lidt med et lavsprisflyselskab. De tilbyder også kun det
meste basale og derfor kan holde et lavt prisnevue, for mig at se er det det
samme med Teleselskaber, så har du brug for at andet til din mobiltelefon
end udover det meste basale, så er det nok ikke lavpriselskaberne du skal gå
efter.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-11-02 10:10

Ole Sahl <webadmin@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>GPRS er at der skal et specielt system til at taksere det da det jo
>ikke takseres for trafik pr. min, men pr. byte.

De fire store operatører skulle være klar med MMS inden næste år. Hvis
MMS bliver en success, tror jeg det vil give GPRS et ryk frem. Så må
Telmore nok ændre opfattelse - men det hjælper naturligvis ikke her og
nu. Det er faktisk grunden til, at jeg stadig er kunde hos Orange.

Peter